Ένας από τους πρώτους Τσέχους που περιέγραψε την εμπειρία του με το νέο MacBook Pro με Touch Bar με περισσότερες λεπτομέρειες, είναι ο Μιχάλ Μπλάχα. Και πρέπει να πούμε ότι η ετυμηγορία του δεν είναι πολύ θετική. Στο τέλος, επέστρεψε τον τελευταίο υπολογιστή της Apple για να επιστρέψει ο ίδιος στο παλαιότερο MacBook Air.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι ο Michal Blaha ξοδεύει τον μισό χρόνο του στο MacBook σε macOS και τον μισό στα Windows (virtualization μέσω Parallels), όπου χρησιμοποιεί διάφορα εργαλεία ανάπτυξης.
Χρησιμοποίησα το νέο MacBook μόνο για δύο ημέρες. Η γραμμή αφής υπογραμμίζει τις θεμελιώδεις διαφορές μεταξύ macOS και Windows. Το MacOS ελέγχεται μέσω συντομεύσεων πληκτρολογίου, πρακτικά δεν χρειάζεστε τα πλήκτρα Fn (ενώ στα Windows τα χρειάζεστε και για βασικές συντομεύσεις πληκτρολογίου). Γι' αυτό το Touch Bar έχει πολύ νόημα στο macOS.
(...)
Όταν εργάζεστε στα Windows, δεν μπορείτε να κάνετε χωρίς τα πλήκτρα Fn. Όταν προγραμματίζετε ακόμη περισσότερο, το Visual Studio, διάφορα προγράμματα επεξεργασίας, το TotalCommander, όλες αυτές οι εφαρμογές έχουν τις πιο συνηθισμένες συντομεύσεις πληκτρολογίου που είναι ενσωματωμένες στα πλήκτρα Fn.
Ο Blaha περιέγραψε τέλεια τη διαφορά στη φιλοσοφία λειτουργίας των δύο λειτουργικών συστημάτων και γιατί η Apple θα μπορούσε πολύ εύκολα να στερήσει από το νέο MacBook Pro μια ολόκληρη σειρά από πλήκτρα λειτουργιών. Αλλά αν μετακινείστε στα Windows και τα χρησιμοποιείτε ενεργά και σε Mac, μπορεί να έχετε μεγάλο πρόβλημα χωρίς τα πλήκτρα λειτουργιών.
Το Touch Bar είναι μια επιφάνεια αφής με οθόνη, ματ, χωρίς ανάγλυφο. Δεν δίνει σχόλια σχετικά με το αν αγγίζετε (και ενεργοποιείτε μια ενέργεια κάτω από το δάχτυλό σας) ή όχι. Δεν έχει απτική ανάδραση.
Το να περιμένετε κάποιου είδους απάντηση όταν βάζετε το δάχτυλό σας στη γραμμή αφής είναι λογικό. Ο ίδιος, κατά τις πρώτες μου αλληλεπιδράσεις με το νέο MacBook Pro, περίμενα ότι η ταινία αφής θα μου ανταποκρινόταν με κάποιο τρόπο. Και αυτό κυρίως γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις, άλλα προϊόντα της Apple αντιδρούν σε εμένα με παρόμοιο τρόπο.
Λαμβάνοντας υπόψη πού η Apple έχει ήδη αναπτύξει απτική ανάδραση, μπορεί να αναμένεται ότι αυτό είναι επίσης το μέλλον της γραμμής αφής, αλλά προς το παρόν δυστυχώς είναι απλώς μια "νεκρή" οθόνη. Στο iPhone 7, η απτική απόκριση είναι εξαιρετικά εθιστική και το γνωρίζουμε επίσης εδώ και πολύ καιρό, για παράδειγμα, από τα trackpad στα MacBook.
Αλλά η απτική απόκριση στο Touch Bar θα ήταν καλή ειδικά για το γεγονός ότι δεν θα ήταν απαραίτητο να παρακολουθείτε τόσο συχνά τι κάνετε στην πραγματικότητα με το δάχτυλό σας. Τώρα, μια μάλλον σχιζοφρενική κατάσταση μπορεί να προκύψει πολλές φορές, όταν χρησιμοποιείτε το Touch Bar για να ελέγξετε τι συμβαίνει στην οθόνη, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να ελέγξετε τουλάχιστον με ένα μάτι εάν έχετε δίκιο. Χωρίς ανακούφιση ή απτική ανατροφοδότηση, δεν έχετε καμία πιθανότητα να μάθετε.
Το Touch Bar είναι ξεκάθαρα μόλις στην αρχή και μπορούμε να περιμένουμε ότι η Apple θα το βελτιώσει όσον αφορά το υλικό και το λογισμικό, ωστόσο, όπως επισημαίνει ο Michal Blaha, ήδη «η γραμμή αφής είναι σχεδόν ιδιοφυΐα για δημιουργικές δραστηριότητες (επεξεργασία φωτογραφιών, εργασία με βίντεο)".
Εάν η γραμμή αφής και η κακή χρηστικότητά της στα Windows ήταν ο μόνος λόγος, θα χρειαζόταν πολύ περισσότερος χρόνος για να αποφασίσει η Blaha, αλλά υπήρχαν πολλοί περισσότεροι λόγοι για την παράδοση του νέου MacBook Pro: το τρίχρονο MacBook Air διαρκεί περισσότερο. η μπαταρία του, του λείπει το MagSafe, η ανερχόμενη τιμή δεν φέρνει τόσο υψηλότερη απόδοση και Μέχρι στιγμής, το USB-C είναι μάλλον συγκεχυμένο. Ως τελευταίο αρνητικό σημείο, η Blaha περιγράφει την "αυξανόμενη ασυνέπεια UX των προϊόντων της Apple":
– Το iPhone 7 (που έχω) χρησιμοποιεί υποδοχή Lightning σε USB για φόρτιση. Δεν θα το συνδέσω στο MacBook χωρίς μείωση.
– Το iPhone 7 δεν έχει υποδοχή υποδοχής και τα ακουστικά διαθέτουν υποδοχή Lightning. Το MacBook έχει υποδοχή υποδοχής, δεν διαθέτει υποδοχή Lightning και τα ακουστικά iPhone δεν χωρούν στο MacBook ακόμη και μέσω του προσαρμογέα. Πρέπει να φορέσω δύο ακουστικά, ή μείωση από το jack σε Lightning!
– Η Apple δεν παρέχει πλήρες καλώδιο USB-C για γρήγορες μεταφορές δεδομένων με το MacBook Pro για 60 κορώνες. Πρέπει να αγοράσω άλλο ένα για 000 κορώνες. WTF!!!
– Η Apple δεν μου έδωσε καλώδιο USB-C σε Lightning ούτε για το τηλέφωνο ούτε για το φορητό υπολογιστή, ώστε να μπορώ να φορτίσω το iPhone από το φορητό υπολογιστή. WTF!!!
– Αν βάλω το MacBook πάνω από το iPhone 7, το MacBook κοιμάται. Νομίζουν ότι έκλεισα την οθόνη. Δροσερός :-(.
– Το ξεκλείδωμα του MacBook Pro είναι διασκεδαστικό όταν φοράτε Apple Watch. Μπορείτε να γράψετε έναν κωδικό πρόσβασης, να ξεκλειδώσετε με δακτυλικό αποτύπωμα (το Touch ID είναι αστραπιαία) ή να περιμένετε μέχρι το MBP να ξεκλειδώσει το Apple Watch.
Το TouchID μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για αγορές, για πολλά πράγματα στο σύστημα όπου πρέπει να εισαχθεί ένας κωδικός πρόσβασης (για παράδειγμα, για εμφάνιση αποθηκευμένων συνδέσεων στο Safari), αλλά το Apple Watch δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το ίδιο.– Χάος στις σειρές μοντέλων MacBook Air (τι θα συμβεί;), MacBook και MacBook Pro και πλήρες μυστήριο για το τι θα συμβεί στη συνέχεια. Δεν νομίζω ότι ξέρουν.
Ο Michal Blaha περιγράφει πολύ εύστοχα σε μερικά σύντομα σημεία πόσες (τουλάχιστον προς το παρόν) παράλογες αποφάσεις έχει πάρει η Apple πρόσφατα. Πολλά έχουν ήδη συζητηθεί, όπως το γεγονός ότι απλά δεν μπορείτε να συνδέσετε ακουστικά από το iPhone 7, τα οποία έχουν Lightning, σε κανένα MacBook, και αντίστροφα, πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα dongle ή ότι δεν μπορείτε να συνδέσετε ένα iPhone σε MacBook Pro χωρίς καθόλου επιπλέον καλώδιο.
Το πιο σημαντικό όμως είναι ίσως η τελευταία παρατήρηση για το χάος στις σειρές μοντέλων, όταν σίγουρα δεν είναι μόνο ο Μιχάλ που αντιμετωπίζει ένα μεγάλο δίλημμα. Προς το παρόν, η θέση του νεότερου υπολογιστή παραμένει στον σχετικά παλιό Air, κάτι που δεν αρκεί ειδικά με την οθόνη, γιατί, όπως όλοι, δεν έχουν ιδέα τι πραγματικά θα συμβεί με τους άλλους φορητούς υπολογιστές της Apple. Ο πιο βιώσιμος δρόμος, που ο ίδιος πήρα πριν από λίγο καιρό, φαίνεται να είναι η μετάβαση στο παλαιότερο MacBook Pro από το 2015, το οποίο τώρα βγαίνει το καλύτερο από άποψη τιμής / απόδοσης, αλλά σίγουρα δεν είναι καλή τηλεκάρτα για την Apple εάν οι χρήστες θα εξετάσουν πιο προσεκτικά μετά από τέτοιες εκλογές.
Αλλά δεδομένου ότι άλλοι φορητοί υπολογιστές Apple παραμένουν αβέβαιοι, δεν μπορούμε να εκπλαγούμε από τους πελάτες. Τι θα συμβεί στη συνέχεια με το MacBook - θα παραμείνει μόνο στο μοντέλο των 12 ιντσών ή θα υπάρξει ακόμα μεγαλύτερο; Η αντικατάσταση του MacBook Air είναι πραγματικά (και παράλογα) ένα MacBook Pro χωρίς Touch Bar;
Ναι, πολλά από τα βήματα της Apple είναι παράλογα, αλλά το νέο MacBook είναι απλά πολύ καλύτερο από τα παλαιότερα μοντέλα. Εγώ ο ίδιος έχω ένα MacBook Pro 2016 χωρίς Touch Bar και δεν μπορώ να το επαινέσω αρκετά. Για μια τιμή 5000 υψηλότερη από το μοντέλο του 2015, έχετε έναν καλύτερο υπολογιστή από όλες σχεδόν τις απόψεις. Το μόνο παράπονο θα μπορούσε να είναι οι σύνδεσμοι..
Αρκεί να είναι γρήγορα :-)
Και πώς τα πάτε με τις αντοχές σας; Η παραπάνω εμπειρία με τρομάζει αρκετά, ότι τα νέα μηχανήματα θα είχαν πολύ λιγότερη αντοχή :(
8-10h, πρακτικά ίδιο με το MB Pro 2015 με παρόμοιες προδιαγραφές
οι χρήστες γράφουν κάτι τελείως διαφορετικό...θα περίμενα όμως το πρώτο update, αφενός τα macbook θα πάρουν δύο γενιές νεότερους επεξεργαστές (δήθεν παρακάμπτοντας το Keby lake) και αφετέρου υπάρχει εικασία για amoled οθόνες. Προσωπικά, μου αρέσει πολύ το νέο Macbook Pro, αλλά όπως κάθε πρώτο προϊόν από μια νέα σειρά μοντέλων, σίγουρα θα έχει σφάλματα.
Εάν θέλετε μια αντικατάσταση για το παλιό Air, το βασικό 13" χωρίς TouchBar θα τα πάει μια χαρά.
Τα 13" MBP με TouchBar είναι επίσης εντάξει και δεν έχει νόημα να περιμένεις ένα χρόνο περισσότερο, αν κάποιος έχει MBP 13 2013 και άνω στο σπίτι, πληρώνει για ενημέρωση σήμερα.
Είμαι πιο προσεκτικός με το μοντέλο των 15 ιντσών, κοστίζει 3500 $ σε λογική διαμόρφωση και μπορεί να περιμένω ένα ή δύο χρόνια για να δω ποια θα είναι η εμπειρία χρήστη.
Το βασικό Macbook 13" είναι εντάξει, αλλά μου φαίνεται ότι για τα περιττά 7k κόβουν αρκετά τον επεξεργαστή, από άποψη απόδοσης, αλλά μπορεί να κάνω λάθος.
Αυτό που με τρομάζει είναι το γεγονός ότι σύμφωνα με το wiki το παλιό Macbook Pro 13" είχε μπαταρία 75 Wh και το νέο έχει "μόνο" μπαταρία 50 Wh… και αμφιβάλλω ότι θα μείωναν την κατανάλωση κατά 40% για να πετύχουν την ίδια αντοχή
Το νέο MBP έχει οθόνη υψηλής φωτεινότητας, ίσως βοηθήσει να μάθεις πώς να ρυθμίζεις την ένταση... πάντως, δεν αξιολογώ ακόμα την κατανάλωση, είναι πολύ πιθανό σε ένα χρόνο η διάρκεια ζωής της μπαταρίας των ενημερωμένων μοντέλων αύξηση παρόμοια με το MacBook 12″ Early 2016 σε σύγκριση με το πρώτο στις αρχές του 2015.
Λοιπόν, μπορεί να είναι έτσι. Το μοντέλο χωρίς μπάρα αφής έχει τον πιο αδύναμο επεξεργαστή, οπότε παραδόξως μπορεί να είναι καλύτερο με αντοχή από τα πιο ακριβά μοντέλα με μπάρα αφής.
Μοντέλο χωρίς Touch Bar για μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας από το μοντέλο με TB.
Δυστυχώς, αυτό το μεμονωμένο παράπονο είναι, κατά τη γνώμη μου, το πιο σημαντικό για τους περισσότερους χρήστες...
Καταλαβαίνω ότι μάλλον πρόκειται για αποσπάσματα από τον κ. Μπλάχα, αλλά παρακαλώ διορθώστε τα γραμματικά του λάθη και τυπογραφικά λάθη. Ορισμένες φράσεις τότε δεν έχουν κανένα νόημα ("και δεν συνδέω ακουστικά iPhone στην Apple ακόμη και μέσω του προσαρμογέα. Πρέπει να φορούν δύο ακουστικά ή έναν προσαρμογέα φωτισμού ήχου!" κ.λπ.)
1. Τα πλήκτρα λειτουργιών μπορούν να κλειδωθούν στο Parallels ως εξής: Ρυθμίσεις συστήματος/Πληκτρολόγιο/Συντομεύσεις/Κλειδιά λειτουργιών και προσθέστε το Parallels Desktop.app. Μετά από αυτό, τα πλήκτρα λειτουργιών στη γραμμή αφής θα εμφανίζονται σταθερά. Επιπλέον, η Parallels αναπτύσσει υποστήριξη για αυτό.
2. Απλώς αγοράστε ένα καλώδιο USB-C σε Lightning και δεν χρειάζεται να έχετε μαζί σας φορτιστή iPhone, καθώς μπορεί να φορτιστεί από φορτιστή MacBook Pro. Αγόρασα το μικρότερο 29W για το MacBook Pro, που συνοδεύει το MacBook 12′, φορτίζει και το MacBook Pro και το iPhone.
3. Στην περίπτωση των ακουστικών προφανώς στοχεύουν στα ασύρματα τους, τα οποία πρόκειται να αρχίσουν να πουλάνε. Πριν από μερικούς μήνες, η Apple ρώτησε τους χρήστες εάν χρησιμοποιούσαν την υποδοχή ακουστικών στα MacBook τους, προφανώς σκοπεύουν να την αφήσουν εντελώς.
4. Το πληκτρολόγιο είναι υπέροχο
5. Η μπαταρία κρατάει 7-8 ώρες, αλλά εγώ έχω i7 3.3GHz.
6. Το καλώδιο USB-C πρέπει να είναι «ενεργό»… για τα χρήματα…
Δεν μπορώ να το βοηθήσω, πρέπει να το γράψω. Ένας άλλος τίτλος κλικ-δόλωμα; Ανυπομονούσα για την ανακοινωθείσα μεταμόρφωση του Jablíčkář και μέχρι στιγμής την αλλαγή προς το χειρότερο για μένα. Τον τελευταίο μήνα και μόνο ένα εποικοδομητικό άρθρο: http://jablickar.cz/jak-blokovat-spam-a-pozvanky-v-kalendari/ Διαφορετικά, προς το παρόν, περισσότερο σαν Light Flight...
Αν σας αδικώ και τα άρθρα ετοιμάζονται, ζητώ συγγνώμη.
Ο Jablíčkař έχει το θάρρος να περιγράψει αντικειμενικά στην κοινότητα της Apple, μεταξύ άλλων, τα όχι πάντα ιδανικά βήματα της Apple. Ας χαρούμε που υπάρχει κάποιος τέτοιος εδώ. Επειδή το να γράφετε μόνο με ροζ γυαλιά για την τρέχουσα σειρά προϊόντων Mac θα ήταν δημοφιλές, αλλά όχι πραγματικό. Ένα δυσνόητο χάος στη σειρά προϊόντων σε συνδυασμό με μια παράλογα μεγάλη περίοδο αλλαγής μηχανών (ας θυμόμαστε ότι επί Steav συνέβαινε δύο φορές κάθε χρόνο - π.χ. νωρίς, μέσα ή αργά) - απλώς δεν είναι καλή επαγγελματική κάρτα. Η ραγδαία πτώση των πωλήσεων Mac μιλάει από μόνη της.
Έτσι αρέσει σε περισσότερους Jablickars - και ίσως χάρη σε τέτοιες απαντήσεις να συμβεί μερικές φορές και στους συντρόφους της Apple.
Προφανώς, δεν κατάλαβες καθόλου την ανάρτησή μου, όπως και την ανάρτηση του René Becker. Το θέμα δεν είναι στο θέμα, αλλά στη μορφή που χρησιμοποιεί το Jablickar.cz "νέα". Παραδόξως, υπήρχε ένα άρθρο για το πώς «σκέφτονταν βαθιά» το περιεχόμενο αυτού που δημιουργούσαν και θα ήθελαν να επιστρέψουν σε ουσιαστικά άρθρα. Δυστυχώς, η τάση των άρθρων «φλόγα/μίσος/κλικ-δόλωμα» συνεχίζεται…
Εμπειρία με την έκδοση χωρίς γραμμή αφής - όλα είναι κορυφαία (οθόνη, φωτεινότητα, πληκτρολόγιο, ταχύτητα SSD και θύρες, ταχύτητα της ίδιας της συσκευής), δεν έχω πρόβλημα με τον αριθμό και τον τύπο των θυρών), το μόνο πράγμα (και αυτό που είναι απαραίτητο για μένα) είναι η διάρκεια ζωής της μπαταρίας - κατά μέσο όρο 6,5 ώρες σε φωτεινότητα 50% (Safari - απενεργοποιημένο Flash, TextWrangler, τουλάχιστον Word + Excel) - αυτό είναι μια τρομερή απογοήτευση για μένα. Δοκίμασα επίσης μια ταινία HD από το Itunes σύμφωνα με τη μεθοδολογία της Apple - 75% φωτεινότητα, θα έπρεπε να κρατήσει 10 ώρες - κράτησε 7. Με τη μοναδική Apple, ήταν πάντα αλήθεια ότι η διάρκεια ζωής της μπαταρίας ήταν πάντα στο ελάχιστο. Οχι πια :-(
Συμφωνώ, είμαι μια ώρα χειρότερος στο i7 στα τέλη του 2016 από ό,τι στο προηγούμενο i7 στα τέλη του 2013.
Αυτό περιγράφει ακριβώς πώς αισθάνομαι. Έχω την επιλογή να ανταλλάξω το περσινό μοντέλο με το φετινό, αλλά απλά δεν το θέλω, γιατί από την άποψή μου, θα αδικούσα τον εαυτό μου και αντί για μια συσκευή που λειτουργεί, θα έπαιρνα ένα χάλι. απαιτώντας, μεταξύ άλλων, μόνο μειώσεις για χρήση με άλλα προϊόντα της Apple. Αν δεν πάρουν μάθημα με το επόμενο μοντέλο, θα πρέπει να ξεφύγω από τον Mac χρόνια αργότερα :-(
Το επόμενο έτος, δεν θα θέλετε άλλη θύρα εκτός από USB-C. Μια συσκευή με ένα παλιό USB-A Thunderbold στη θύρα της οθόνης δεν θα φαίνεται παράταιρη. Ταυτόχρονα, για σήμερα αρκεί να αγοράσετε έναν μικροσκοπικό προσαρμογέα USB-C σε USBA-A για 200 CZK.
Τα καλώδια USB-C σε Displayport ή HDMI θα είναι το στάνταρ, το USB-C θα είναι σε φορτιστές, power bank, οθόνες, προβολείς δεδομένων, κ.λπ. Καλό, το να είσαι πρωτοπόρος μπορεί να φέρει μικρά προβλήματα στην αρχή.
Επιπλέον, το iPhone 8, υποθέτω ότι θα έχει φορτιστή USB-C και lightning - καλώδιο USB-C.-
αυτό είναι άλλο ένα σκατά, πώς τολμάς να το κάνεις
Θέλετε λοιπόν να μας πείτε ότι του χρόνου ο κύριος FX θα πετάξει όλες τις συσκευές που αγόρασε πρόσφατα και θα τις αντικαταστήσει με νέες, με usb-c;
εντάξει το παίρνω
οπότε ας περιμένουμε όλοι να αγοράσουμε μια νέα γάτα μέχρι τον επόμενο χρόνο... (αν αισθάνεται καλύτερα, θα πρέπει να είναι μέχρι τον επόμενο Νοέμβριο), και ας μην αγοράσουμε μια
γιατί προφανώς το νέο Mac για PC δεν είναι κατάλληλο για φέτος. για φέτος, είναι ένα γυμνό φορητό υπολογιστή
δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αυτό;
(και του χρόνου θα υπάρχουν εκπτωτικά κουπόνια για τις τελευταίες συσκευές που πρέπει να αντικαταστήσω για να μπορούν να χρησιμοποιούν usb-c;
...ρε βλάκα
Αγαπητέ κύριε,
είναι ενδιαφέρον πόσο λίγα χρειάζονται για έναν τόσο πληβείο και αδύναμο να πάρει το θάρρος να προσβάλει αγνώστους ακόμα και σε μια τεχνική συζήτηση. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να διαλέξετε ένα ανώνυμο αρκτικόλεξο που δεν σημαίνει τίποτα και ένας ισόβιος τσιγκούνης γίνεται ξαφνικά ισχυρός άνδρας.
Αν δεν έχετε φαντασία, αρκετή διάνοια και αν δεν θυμάστε ότι οι ίδιες συζητήσεις έγιναν κατά την αφαίρεση της δισκέτας, τη μονάδα CD, την πτώση της παράλληλης θύρας και την αντικατάσταση USB κ.λπ., τότε καλύτερα να μην ντρέπεστε στο δημόσιο. Όπως τότε και τώρα, η Apple ήταν η πρώτη που είχε το θάρρος.
Κανείς δεν χρειάζεται να πετάξει τις μηχανές του όπως τότε, απλώς παλιώνουν λίγο νωρίτερα. Τα νέα με μόνο USB-C δεν είναι ένα βήμα πίσω, αλλά ένα νέο πρότυπο εδώ και αρκετά χρόνια. Μετά από όλα, όλοι λαχταρούμε για ένα μόνο σύνδεσμο για τα πάντα, και ιδού, το έχουμε εδώ.
Ακριβώς όπως τότε οι δίσκοι και οι θύρες που αφαιρέθηκαν θα μπορούσαν να αντικατασταθούν, έτσι και σήμερα μπορούν να γίνουν απολύτως τα πάντα μέσω USB-C. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να με ενοχλεί να αγοράσω νέα καλώδια USB-C σε HDMI για έναν υπολογιστή για 80 CZK, ένα νέο USB memory stick και με τις δύο υποδοχές; Έχω επίσης μια δεύτερη πηγή USB-C για το μέλλον και για αρκετά χρόνια. Επιπλέον, τροφοδοτεί επίσης το iPhone και άλλες συσκευές άλλων εμπορικών σημάτων. Επιτέλους ένας γενικός σύνδεσμος!
Του χρόνου, οι περισσότεροι υπολογιστές θα είναι έτσι και το USB-A θα φαίνεται ξεπερασμένο. Επιπλέον, άλλες συσκευές στο σπίτι θα έχουν σταδιακά USB-C και η ανάγκη κατοχής πρόσθετων καλωδίων όπως HDMI, θύρα οθόνης, θύρα μίνι οθόνης κ.λπ.
Βασικά, απλώς επικρίνει την Apple για την ύπαρξη του lightning connector, θα μπορούσε άνετα να βάλει USB-C στο iPhone. Με αυτόν τον τρόπο, θα χρειαστείτε μόνο ένα μόνο καλώδιο για τα πάντα.
Η επόμενη φάση του USB-C θα μπορούσε να είναι η υλοποίηση μιας διεπαφής ethernet. Αν έβαζαν POE στις πρίζες τοίχου και μπορούσαμε να συνδέσουμε φορητούς υπολογιστές σε ethernet και ρεύμα ταυτόχρονα, θα ήταν υπέροχο.
Λοιπόν, είσαι πολύ εκτός γραμμής και να το θυμάσαι αυτό σε ένα χρόνο. :-))))
Αυτό είναι πέρα από εσάς, θυμηθείτε σε ένα χρόνο. Κανένας νέος υπολογιστής δεν θα πωλείται χωρίς USB-C. Το USB-A σταδιακά εξαφανίζεται ως σειριακή και παράλληλη θύρα. Το χειρότερο είναι ότι εσείς οι ίδιοι θα θέλετε USB-C χωρίς καν να το γνωρίζετε τώρα.
Πολύ αφελής άποψη... :-/
Πώς πιστεύετε ότι οι κατασκευαστές θα αγνοήσουν το πρότυπο USB-C, δεν θα το εγκαταστήσουν στα προϊόντα τους, δεν θα εξαφανιστεί σταδιακά το USB-A; Λοιπόν έχετε πολύ αφελή γνώμη.
Το χειρότερο είναι ότι εσείς οι ίδιοι θα θέλετε USB-C χωρίς καν να το γνωρίζετε τώρα.
Φυσικά, δεν θα αγνοήσουν το USB-C, αλλά θα το αναπτύξουν σταδιακά. Δεν έχω ακόμη έναν λόγο να το θέλω και αμφιβάλλω ότι θα αλλάξει σύντομα.
Αλλά απλά δεν ήταν έτσι στην Apple. Ένα άτομο αγόρασε ένα Mac και δεν χρειάστηκε να ασχοληθεί με τίποτα. Όπως και με το περσινό μοντέλο... Ξεσυσκευάστηκα το κουτί, σύνδεσα ήρεμα το φλας, έβαλα την κάρτα μνήμης από την κάμερα, τη σύνδεσα μέσω HDMI στην οθόνη, σύνδεσα το iPhone, σύνδεσα το EarPlugy (δεν συνδέω το τρέχον πια)... Ένα χρόνο μετά, ήρθε ένα μοντέλο με το οποίο δεν έγινε τίποτα δεν θα το κάνω... Όχι αν δεν κουβαλάω γύρω στις 5-10 μειώσεις παντού. Αν έφτιαχναν δύο USB-C και δύο κλασικά USB, ούτε στάχτη θα έλεγα... Απλά είναι λάθος έτσι και ο υπολογιστής είναι κατάλληλος για οικιακή χρήση με dock.
Θα μπορούσατε να αναφέρετε τις μειώσεις 5-10 που χρειάζεστε;
Νομίζω ότι κάτι τέτοιο είναι αρκετό: https://sandberg.it/nl-be/product/USB-C-Dock-HDMI-Plus-VGA-Plus-LAN-Plus-USB-Plus-SD
Αν δεν σας αρέσει, αγοράστε ένα άλλο: http://www.kabelmanie.cz/usb-huby_d320.html
Πιστεύετε ότι αν έχω στην τσάντα μου έναν μικροσκοπικό φορτιστή USB-C 29W παρόμοιων διαστάσεων με το iPad, USB-C, ένα καλώδιο και έναν από τους προσαρμογείς από πάνω, τότε κάτι μου λείπει από τον υπολογιστή μου; Άλλωστε, έχω ethernet, υποδοχή κάρτας SD, USB 3.1, HDMI 4K...
Αν θυμάμαι καλά, η ίδια συζήτηση ήταν όταν η Apple αφαίρεσε τη μονάδα DVD. Άνθρωποι σαν εσάς έγραψαν ότι δεν είχαν με τίποτα να εγκαταστήσουν προγράμματα, ότι έπρεπε να φέρουν μια εξωτερική μονάδα δίσκου μαζί τους. Το φοράς ακόμα;
Συγκρίνεις το ασύγκριτο. Αφαίρεσαν τη μονάδα DVD όταν οι άνθρωποι ουσιαστικά δεν τη χρησιμοποιούσαν για χρόνια. Τα παλαιότερα USB καταργούνται σταδιακά τώρα που οι άνθρωποι τα χρησιμοποιούν μαζικά και το USB-C είναι η μουσική του μέλλοντος (ίσως).
Η μείωση είναι κόλαση, όχι πραγματικά. Θέλω να μπορώ απλώς να συνδέω ακουστικά ή ακόμα και ένα iPhone εν κινήσει χωρίς να χρειάζεται να προσελκύω ένα τέτοιο τέρας. Με το MBP 2015, δεν χρειάζεται να κουβαλάω τίποτα επιπλέον μαζί μου και είναι υπέροχο.
Προσωπικά θα χρειαζόμουν μείωση για ακουστικά, USBC-HDMI, εξωτερική συσκευή ανάγνωσης καρτών, USBA-USBC και σίγουρα δεν τα έχω θυμηθεί όλα ακόμα...
Συμφωνώ. Δεν μπορείτε να συνεχίσετε να επιμένετε σε ξεπερασμένες συνδέσεις. Το Unified είναι η λογική διαδρομή και το USB-C φαίνεται να είναι μια πολλά υποσχόμενη σύνδεση. Έχουμε επιβιώσει από την απώλεια της σειριακής υποδοχής, SCSI, μονάδας CD/DVD, υποδοχής VGA, FireWire, δεν υπάρχει λόγος να μην επιβιώσουμε από την ενοποίηση. :)
Τι γίνεται με τα νέα ακουστικά της Beats και την υποδοχή φόρτισης USB Micro-B; "Καλώδιο φόρτισης USB γενικής χρήσης (USB-A σε USB Micro-B)"
Κατά τη γνώμη μου, αυτό το άρθρο δεν μπορεί να θεωρηθεί έγκυρο, είναι τόσο αδύναμη "σύσταση"...
Έχω πολλούς φίλους που έχουν Macbook, αλλά κανείς δεν θέλει το νέο μοντέλο και όλοι είναι απογοητευμένοι.
Έχω αρκετούς φίλους που έχουν MacBook και αρκετοί από αυτούς σκέφτονται το νέο μοντέλο γιατί δεν έχουν λόγο να απογοητεύονται.
Συμφωνώ λοιπόν ότι το UX είναι καλύτερο. Η Apple δεν είναι πλέον μια εταιρεία για επαγγελματίες. Αντί για επαγγελματίες, προσπαθούν να απευθύνονται στους πελάτες με χαμόγελα στη γραμμή αφής :-)
Η κόλαση με τις μειώσεις και τα καλώδια είναι μια ακόμη αποτυχία της Apple. Τουλάχιστον θα μπορούσαν να ενημερώσουν όλα τα προϊόντα έτσι ώστε η υποδοχή USB C/Thunderbolt 3 να είναι παντού.
Και όσον αφορά τα μέγιστα 16 GB μνήμης RAM, αυτό είναι άλλη μια αποτυχία της Apple. Η Apple προφανώς θεωρεί επαγγελματία κάποιον που μπορεί να εκτελέσει μια παρουσίαση Keynote και μπορεί να τρέξει το Mail.
Ίσως η Apple να πάψει να είναι εταιρεία για τους Σλοβάκους, που δεν γνωρίζουν ότι το Touch bar και το USB-C έχουν πολύ περισσότερες λειτουργίες και μεγαλύτερη σημασία για τους επαγγελματίες.
Ήταν ποτέ η Apple εταιρεία για τους Σλοβάκους; Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει καν ηλεκτρονικό κατάστημα για τη Σλοβακία.
Το USB-C θα είναι για επαγγελματίες όταν είμαι στην αγορά συσκευών USB-C. Είναι πιο ενδιαφέρον να φτιάχνεις συσκευές για Thunderbolt 3 παρά για USB-C.
Όσο για το Touch Bar, ο Petr Mara λέει επίσης ότι δεν είναι κατάλληλο για επαγγελματίες γιατί διαταράσσει τη ροή εργασίας.
https://www.youtube.com/watch?v=CCO8nlDlFAM
Αχ, όπως είπε ο Petr Mára, το τρένο δεν το περνάει...
Ευχαριστώ για το βίντεο, νομίζω ότι θα είναι από χρήστη σε χρήστη, η γραμμή αφής θα είναι τέλεια για ρυθμιστικά για παράδειγμα, θα δούμε τι θα φέρει ο χρόνος. :)
Το «καμάρι» της Apple δεν επιτρέπει τη χρήση USB-C στο iPhone 8. Αν και συμφωνώ ότι θα ήταν ένα απολύτως λογικό βήμα.
Υπερηφάνεια και κέρδος, δυστυχώς. Δεν έχουν μονοπώλιο στο USB-C όπως στο Lightning. Αλλά προφανώς καταλάβατε ότι η πρώτη γενική σύνδεση, που συνδυάζει τα πάντα, συμπεριλαμβανομένου του τροφοδοτικού, έρχεται μετά από δεκαετίες. Για πολύ καιρό ήταν απλώς ένα όνειρο.
Οι μη πιστοί θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ο οργανισμός αδειοδότησης HDMI κυκλοφόρησε το λεγόμενο εναλλακτικό HDMI για προδιαγραφές USB-C την 1.9η Σεπτεμβρίου 2016. Έπρεπε να παραδεχτούν ότι ο σύνδεσμος τους πιθανότατα θα μετακινηθεί σε USB-C. Ο οργανισμός λιμένων Display κυκλοφόρησε μια παρόμοια προδιαγραφή το 2014. Νομίζω ότι έχει διευθετηθεί. Θα υπάρχει USB-C παντού.
Περιγραφή του εναλλακτικού USB-C HDMI εδώ: http://www.usb.org/developers/presentations/USB_DevDays_Hong_Kong_2016_-_HDMI_Alt_Mode_USB_Type-C.pdf
Η εικόνα μπορεί να μεταφερθεί μέσω USB για μεγάλο χρονικό διάστημα χάρη στην άδεια MHL...Η άδεια HDMI τους επιτρέπει να πληρώνουν ένα δέκατο για κάθε συσκευή, επίσης για κάθε καλώδιο, και τη στιγμή που θα εξαπλωθεί το MHL, θα χάσουν την πηγή εσόδων τους. Η οργάνωση displayport το έκανε αυτό, κατά τη γνώμη μου, κυρίως λόγω της Apple, η οποία μάλλον πίεσε για αυτή την κίνηση. Όπως και με το DisplayPort και το Thunderbolt. Η Vesa (ιδιοκτήτρια του DisplayPort) καθώς και η Intel/Apple (δημιουργοί του Thunderbolt) βρέθηκαν ουσιαστικά εκεί.
Ωστόσο, και οι δύο οργανισμοί θα πρέπει να πληρώσουν δεκάδες για το πρωτόκολλο θύρας hdmi/display από τον κατασκευαστή της οθόνης και του υπολογιστή, ακόμα κι αν υπάρχει υποδοχή USB-C και στις δύο πλευρές του καλωδίου. Δεν κάνει μόνο η υποδοχή HDMI.
Γι' αυτό περιμένω επέκταση πυραύλων.
Πού είναι το πρόβλημα?
Κάνετε λάθος, δεν υπάρχει χρέωση για το DisplayPort. Το MHL μπορεί επίσης να αναπαραχθεί μέσω USB, επομένως θα πρέπει να έχει την ευκαιρία να αντικαταστήσει το HDMI...το οποίο στη συνέχεια δεν θα ήταν διαθέσιμο σε ορισμένες συσκευές. Με αυτό, η συμμαχία HDMI εξασφάλισε τη θέση της στην αγορά
Σας ευχαριστούμε για την προειδοποίηση, η θύρα οθόνης είναι αδειοδοτημένη, αλλά δωρεάν. Εχεις δίκιο.
Δεν βλέπω πρόβλημα στη συνύπαρξη USB-C για Mac και lightning για iOS.
Μην θυμώνεις μαζί μου, αλλά η δημιουργία ενός άρθρου με έναν τόσο απαιτητικό τίτλο στα αποσπάσματα ενός χρήστη που επέστρεψε ένα MBP με TB επειδή δουλεύει με Windows που δεν είναι βελτιστοποιημένα για φυματίωση (ο κόσμος εκπλήσσεται) μου φαίνεται παράλογο - ειδικά μετά την ανακοινωθείσα μεταμόρφωση του Jablíčkár. :(
Συγκατάθεση - το άρθρο είναι ουσιαστικά μια μεταγραφή των όσων έγραψε ο αρχικός συγγραφέας στο ιστολόγιό του. Αν πρόκειται για αλλαγή Jablickare, πραγματικά δεν λειτούργησε.
όπως ακριβώς έγραψα παρακάτω, αυτό είναι πραγματικά τρελό
Συνηθίστε το, κύριοι, ή καταλάβετε ότι η πραγματικότητά μας υπό τον Cook περιλαμβάνει επίσης αρνητικά άρθρα για την Apple. Το νέο MacBook Pro είναι ωραίο και ένα άτομο θα μπορούσε να είναι ευχαριστημένο με αυτό και να μάθει να ζει με τους περιορισμούς του USB-C και επίσης να θυμάται ότι είναι διαφορετικό σε κάθε πλευρά του υπολογιστή.
Αλλά θα αγοράσετε ένα νέο MacBook Pro για τους υπαλλήλους της εταιρείας σας; Οχι! Δεν είναι φιλικό προς το χρήστη. Ένας απλός χρήστης δεν είναι μανιακός της Apple και δεν θα καταλάβει ποτέ γιατί δεν μπορούσε απλώς να εργαστεί με έναν νέο υπολογιστή ή γιατί να σκεφτεί πώς να το κανονίσει ώστε να μπορεί να δουλέψει καθόλου. Επομένως, η συνέπεια των νέων MacBook Pro (πέρα από το γενικό χάος στη σειρά προϊόντων) θα είναι αργά ή γρήγορα μια περαιτέρω μείωση των πωλήσεων Mac. Και είχε αρχίσει να φαίνεται τόσο πολλά υποσχόμενο. :(
Το άρθρο δεν είναι καθόλου αρνητικό, αυτά είναι αποσπάσματα από το προϊόν ενός εξήνταχρονου άνδρα που αγόρασε ένα νέο MBP και το επέστρεψε μετά από μια εβδομάδα, επειδή λυπήθηκε που πλήρωσε 60 χαρτιά για αυτό... επιπλέον, Είναι πολύ συχνά εσωτερικά αντιφατικό, πρώτα ο γέρος ξεκινά λέγοντας ότι χρειάζεται απαραίτητα 16 GB RAM και μετά καταλήγει να λέει ότι ο παλιός Air είναι πραγματικά αρκετός για αυτόν...και το μισό του παζλ είναι τα Windows...
Ο Blaha είναι λίγο χαζός και στο Jablíčkář αποφάσισαν ότι δεν θα αναφέρουν πια τους χαζούς, είναι η ελευθερία του διαδικτύου, ο καθένας μπορεί να δημοσιεύσει τα ανόητά του στο blog.
Όποιος ενδιαφέρεται για μια σχετική σύγκριση θα πρέπει να κοιτάξει, για παράδειγμα, τα βίντεο της Petra Mára στο YT ή τα βίντεο του Vladi Janeček στο κανάλι του YT.
Ο Vláďa Janeček είναι ο πιο καλά θεμελιωμένος ειδικός της Apple στην Τσεχία, έχει δημοσιεύσει πολλά βιβλία για το OS X και δεν υπάρχει κανένας στην Τσεχία με την έκταση των γνώσεών του.
Ο Petr Mára είναι ένας πεζός διαφημιστικός φούρνος για την Apple, αλλά τα βίντεό του είναι ενδιαφέροντα.
Το να προσβάλλεις τον Blaha μόνο και μόνο επειδή δεν έχει τόσο εκλεπτυσμένες θετικές απόψεις για τα νέα MacBook όπως εσύ, αυτό είναι κακόγουστο!
Ειδικά όταν από τους γρίφους του Μπλάχα είναι φανερό ότι δεν καταλαβαίνει καθόλου το σημείο της κατάταξης...
Θα συνεισφέρω λίγο τη γνώμη μου… Όταν διάβασα για τις διαρροές το καλοκαίρι, πραγματικά σκεφτόμουν ότι το νέο MBP θα μπορούσε να αντικαταστήσει το 13 MBP 2013″ μου, το οποίο θα πουλούσα ακόμα για αρκετά. Ακόμη και κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, επικράτησαν τα αισθήματά μου ότι θα αγόραζα ένα νέο 13″ με φυματίωση. Αφού είδα την τιμή, έχασα την όρεξή μου και αποφάσισα να μην το πάω. Σε περίπτωση που περιμένω τουλάχιστον την πρώτη κριτική. Δυστυχώς, απογοητευόμουν ολοένα και περισσότερο με το νέο MBP κάθε μέρα. Και το ότι έχει μόνο USB-C/Thunderbolt 3 δεν με ενοχλεί καθόλου. Δεν θέλω να συκοφαντώ την ποιότητα κατασκευής της MBP, η οποία νομίζω ότι είναι ακόμα υψηλή, αλλά με απασχολεί περισσότερο το γεγονός ότι περιμένω να πάρω ένα καλώδιο επέκτασης για τον φορτιστή και ένα πλήρες καλώδιο USB-C για αυτό. Γενικά, έχω άσχημη αίσθηση για το νέο MacBook Pro, οπότε θα δω τι θα γίνει μετά...
Σκέφτομαι να αγοράσω ένα MacBook Pro 15″ με ειδικά γραφικά. Απλώς δεν είμαι σίγουρος πώς πάνε τα νέα γραφικά της AMD με την υποστήριξη OpenGL. Συνεργάζομαι με το Cinema 4D Studio R16, όπου χρησιμοποιώ πολλαπλές μηχανές απόδοσης (bias και unbias). Με τη Nvidia, έχω συνηθίσει τους υπολογισμούς που χρησιμοποιούν μονάδες CUDA. Έχει δοκιμάσει κανείς την απόδοση ενός τσιπ AMD;
Η εικασία μου είναι ότι η AMD και η CUDA δεν πάνε μαζί.
https://www.quora.com/Does-CUDA-work-on-AMD-GPUs
ενδιαφέρον σύνδεσμος. Ευχαριστώ :-)
Αν κάποιος έχει ένα iPhone 7 και ένα MacBook Pro να αγοράσει, δεν έχει πρόβλημα να αγοράσει ένα καλώδιο Lightning - USB-C για μερικές εκατοντάδες κορώνες.
Δεν είναι αυτό το θέμα, το θέμα είναι ότι πρόκειται για νέες συσκευές που βασικά δεν μπορείτε να συνδέσετε μεταξύ τους με ένα καλώδιο όταν το χρειάζεστε. Μέχρι τώρα ήταν αυτονόητο, το οποίο η Apple θάβει ξανά στο φέρετρο.
Λοιπόν, μου φαίνεται απλό. Η Apple ποντάρει στο ασύρματο εδώ και δύο χρόνια και οι χρήστες της αισθάνονται το ίδιο (δεν τους έχει ξανακοιτάξει ποτέ και δεν νομίζω ότι θα ξεκινήσει τώρα). Δεν έχω συνδέσει το iPhone με τον υπολογιστή εδώ και δύο χρόνια, διαχειρίζομαι τα πάντα μέσω iCloud όταν τυχαίνει να το φορτίζω από power bank έξω από το σπίτι (είναι πιο γρήγορο και το έκανα έτσι ακόμα και όταν είχα προηγούμενο macbook pro με κλασικό usb). Έχω ασύρματα ακουστικά εδώ και δύο χρόνια (το Beoplay H5 για σπορ, τώρα αντικατέστησα το Bose με το Sennheiser PXC-550 για περιστασιακή ακρόαση και τα δύο λειτουργούν χωρίς προβλήματα). Έχω ένα ποντίκι bluetooth και μια αποβάθρα στη δουλειά/σπίτι. Όσον αφορά τη λειτουργία της γραμμής αφής, μπορείτε να καθορίσετε στις ρυθμίσεις σε ποιες εφαρμογές θα εμφανίζονται μόνο τα πλήκτρα F από προεπιλογή (έτσι στο Parallels, μπορείτε να ρυθμίσετε τα πλήκτρα λειτουργιών να εμφανίζονται πάντα). Λοιπόν, με τις συμβουλές του μοντέλου, μου φαίνεται ότι είναι επίσης αρκετά σαφές. Στο μέλλον, το Air δεν θα χρησιμοποιηθεί για κάποιο χρονικό διάστημα και το MacBook θα παραμείνει ως η βασική παραλλαγή 12" και στη συνέχεια το MacBook Pro σε εκδόσεις 13" και 15".
Και τι γίνεται με την αδυναμία επέκτασης της μνήμης λειτουργίας και ακόμη και την αδυναμία αντικατάστασης του δίσκου. Λοιπόν, η Apple το έχει παρακάνει... Μένω κι εγώ με τον 4χρονο Air και αν οι κακές συνθήκες με αναγκάσουν να αγοράσω καινούργιο, θα επιλέξω ξανά το Air ή ακόμα και το παλαιότερο Pro.
Η Apple απλά δεν το κατάλαβε σωστά….
Οπότε και η προηγούμενη έκδοση Pro δεν επέτρεπε την επέκταση μνήμης. Έχετε αυτό που ρυθμίσατε. Ωστόσο, τουλάχιστον ο SSD θα μπορούσε να αντικατασταθεί.
Εδώ η απάντηση είναι αρκετά απλή. Απλά ανεχθείτε το γεγονός ότι ένας φορητός υπολογιστής, δηλαδή ένας φορητός υπολογιστής, θα μοιάζει όλο και περισσότερο σε σχεδιασμό με ένα iPad παρά με έναν επιτραπέζιο υπολογιστή. Και εκεί, επίσης, κανείς δεν περιμένει από εσάς να το ξεχωρίσετε και να αλλάξετε στοιχεία. Είναι μια λογική εξέλιξη των φορητών συσκευών, το κύριο πλεονέκτημα της οποίας είναι ότι είναι φορητές και όχι φιλικές προς το DIY. Αργά ή γρήγορα όλοι θα έρθουν σε αυτό.
Επίσης δεν ασχολούμαι με το νέο MBP όσον αφορά το σκούπισμα, αλλά δεν θα επέστρεφα στο παλιό Retina, είχε επίσης τα προβλήματά του, όπως το ξεφλούδισμα του αντιανακλαστικού στρώματος από την οθόνη κ.λπ. Ο αέρας είναι ήδη ένα ιστορικό τεχνούργημα, αν είναι αρκετό επί του παρόντος, δεν υπάρχει λόγος να το αλλάξετε αμέσως, αλλά αγοράστε το σήμερα ως νέο μηχάνημα; Όχι πραγματικά.
διόρθωση: όχι πραγματικά "στην αρπαγή", αλλά "στην αρπαγή" ;)
Όταν αξιολογώ ρεαλιστικά τις προσωπικές μου ανάγκες, όταν δεν ασχολούμαι πια με γραφικά ή βίντεο όσο παλιά, ο Air είναι υπεραρκετός για τις ανάγκες μου και θα μου αρκούσε και ένα iPad Pro με θήκη πληκτρολογίου. Αυτό που μου κάνει εντύπωση στο βιβλίο PRO δεν είναι μόνο η έλλειψη συνδεσιμότητας ή η περίπλοκη συνδεσιμότητα με το iPhone και άλλα περιφερειακά εκτός της Apple, αλλά κυρίως η αδυναμία αντικατάστασης του SSD. Γιατί; Άλλωστε ήταν θέμα 10 λεπτών. Νομίζω ότι είναι ένα φάουλ που θα μπορούσα να συγχωρήσω για ένα βασικό βιβλίο. Όχι όμως με το PRO. Καταλαβαίνω όμως ότι η Apple εστιάζει όλο και περισσότερο στο συντριπτικό πλήθος των λεγόμενων απλών χρηστών και όσοι θέλουν πραγματικά να δημιουργήσουν κάτι επαγγελματικά θα πρέπει να αγοράσουν ένα μεγάλο μηχάνημα για 120.000 NOK. Αλλά έτσι είναι. Ένας αληθινός επαγγελματίας θα το κερδίσει εύκολα και γρήγορα. :-)
Jirka είσαι ανόητος και γιατί δεν έχεις ιδέα ότι οι ενσωματωμένες μνήμες υπάρχουν εδώ και καιρό, άσχετα με το ότι η πιθανότητα αντικατάστασης του ssd είναι μάλλον θεωρητική, γιατί οι μόνοι εναλλακτικοί δίσκοι από owc έχουν σχετικά υψηλή κατανάλωση και μειώνει σημαντικά τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Σχεδόν θα προσπαθούσα να μαντέψω αν δεν είστε άμεσα ο κύριος Troubelín Blaha;
Τόσοι ανόητοι σε μια συζήτηση θα έπαιρνε πολύ χρόνο για να βρεθούν.
Ο Blaha είναι ανόητος, μόνο ένας ανόητος θα επέστρεφε από το νέο MBP Retina στον παλιό Air με πίνακα TN και τρομερές παραμέτρους και ξεπερασμένη ανάλυση.
Το μόνο που μπορεί να συμφωνηθεί είναι η απουσία magsafe.
Το να αποκαλείς κάποιον ανόητο μόνο και μόνο επειδή έχει διαφορετικές προτεραιότητες και χρήσεις από εσένα είναι ανόητο κατά τη γνώμη μου…..
Το MacBook Air είναι μια παρωχημένη παρέκκλιση, κάποιος που έχει να επιλέξει ανάμεσα σε ένα νέο RETINA MacBook και ένα παλιό Air και επιλέγει το Air δεν αξίζει άλλη ταμπέλα εκτός από ανόητος, θα οδηγήσεις επίσης ένα Trabant όταν του δοθεί η επιλογή μεταξύ Trabi και VW Passat;
Ο αμφιβληστροειδής δεν είναι ιερό δισκοπότηρο. Δεν το θέλουν και το λαχταρούν όλοι, είναι απλώς μια «αίσθηση» φτιαγμένη από ξυλομπογιές. Προσωπικά δεν μου λείπει καθόλου ο Air. Είμαι ανόητος τότε; Οπότε επαναλαμβάνω, το να αποκαλείς τους άλλους ανόητους με βάση τις διαφορετικές προτεραιότητές τους είναι μια αξιολύπητη και ανόητη προσβολή που σε κάνει ανόητο. :-)
Ναι, ναι, και μόνο από τον αριθμό των ορθογραφικών λαθών που καταφέρατε να στριμώξετε σε αυτές τις λίγες προτάσεις, μπορεί να είστε ακόμη και φτωχός. Παρά το γεγονός ότι ο αμφιβληστροειδής δεν έχει καμία σχέση με την "αίσθηση" των χρωμάτων :-) Κάθε ένα από τα πάνελ του αμφιβληστροειδούς έχει διαφορετική γκάμα.
Η ανάγκη σας να τονώσετε τον φτωχό σας εγωισμό όχι μόνο με γελοίες μαλακίες, αλλά κυρίως με την προσβολή των άλλων μόνο και μόνο λόγω της διαφορετικής γνώμης τους, λέει πολλά για εσάς. Και δεν είναι όμορφο. Αλλά δεν θα σε προσβάλω με κανέναν τρόπο, μπορείς να το χειριστείς τέλεια μόνος σου. Πλήρης στάση από την πλευρά μου.
Δεν είναι θέμα γνώμης, είναι κοινή λογική. Ωστόσο, εξηγώντας σε κάποιον ότι ο αμφιβληστροειδής χιτώνας δεν έχει καμία σχέση με την "αίσθηση" των κραγιόνια, δηλαδή με τη γκάμα, ότι ο αέρας είναι σκραπ κατά του κατακλυσμού... #priceless :)
Το Air μπορεί να είναι ένα σκουπίδι κατά του κατακλυσμού, αλλά σήμερα είναι ο μόνος φορητός υπολογιστής της Apple που χωράει ένα γραφείο με περισσότερους από 1 υπαλλήλους. Ο ανόητος λοιπόν δεν είναι αυτός που αγοράζει τον Air, αλλά αυτός που συρρικνώνει τις συμβουλές μοντέλου από την Apple έτσι. Όλα τα νέα MacBook δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το γραφείο.
Αγοράζω Mac για την εταιρεία εδώ και 20 χρόνια και δεν έχω βιώσει ποτέ τέτοια απελπισία όπως τώρα. Και παρόλο που δεν μου αρέσει πολύ, αγόρασα 2 Airs αυτή την εβδομάδα.
Τι είναι η αχρηστία του γραφείου; Λοιπόν, δεν είναι ότι είμαι ενθουσιασμένος με τα νέα MacBook, αλλά δεν το καταλαβαίνω πραγματικά...
BTW το νέο MBP13 είναι μικρότερο από το αρχικό 13″ Air, ζυγίζει το ίδιο (20g διαφορά), έχει αμφιβληστροειδή και ισχυρή Intel, οπότε το να γράψεις ότι το Air είναι το μόνο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο γραφείο είναι ένα επιχείρημα ότι το τρακτέρ είναι το μόνο κατάλληλο όχημα για μεγάλες πόλεις.
Είσαι σοβαρά ηλίθιος επειδή το Air είναι υπερτιμημένο σκουπίδια, μόνο και μόνο λόγω αυτού του φρικτού πίνακα TN. Όσοι δεν θέλουν επιδόσεις έχουν το μοντέλο Core M 12″ και η σειρά Pro του 2015 εξακολουθεί να πωλείται, οπότε ακόμα κι αν κάποιος δεν θέλει μειώσεις και δεν έχει τέτοια ανάγκη για το πιο ισχυρό σίδερο, το 2015 μοντέλα είναι ακόμα στο κατάστημα ως CTO. Ωστόσο, από την εισαγωγή του βασικού Pro 2.0 GHz χωρίς TouchBar, δεν θα αγόραζα καν CoreM, αν σκέφτεστε να αγοράσετε ένα MB12 με CoreM, η μόνη επιλογή που έχει λίγο νόημα είναι το 1.2GHz/512GB 2016 (μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και ελαφρώς πιο ισχυρή από το ίδιο μοντέλο του 2015) ... ΑΛΛΑ για την τιμή των 47 NOK, προτείνω να πάρετε ένα MacbookPro 990 βασικό 13 χωρίς TouchBar, υπάρχουν ήδη δύο θύρες USB, η απόδοση ενός πλήρους επιπέδου Τα 2016 GHz i2.0 είναι κάπου αλλού εκτός από το CoreM, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το θόρυβο, και είναι κάτι πιο βαρύ και κοστίζει σχεδόν το ίδιο... NOK 5
Το πλεονέκτημα του MacBook CoreM 12" είναι η μέγιστη κινητικότητα, επομένως είναι κατάλληλο για κάποιον που έχει συνηθίσει τον αέρα 11.6".
Ακόμη και το αρχικό MBP13 RETINA 2015 είναι ελαφρώς βαρύτερο από το Air και προσφέρει ασύγκριτα καλύτερο πάνελ IPS, είναι αισθητά πιο ισχυρό και έχει πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας. Το MBP13 2016 χωρίς TocuhBar προσφέρεται ξεκάθαρα ως διάδοχος του 5” Air, χάρη στη μειωμένη ταχύτητα ρολογιού του i2.0 στα 13 GHz.
Το μόνο άτομο που πριν από το 2013 το Air θα μπορούσε να έχει νόημα είναι κάποιος που το είχε συνδεδεμένο σε εξωτερικό πάνελ τις περισσότερες φορές… αλλά δεν μπορείτε να συνδέσετε κανένα από τα νέα πάνελ 4K/4K στο Air ούτως ή άλλως… το Air έχει μέγιστο ανάλυση 2560×1600 καθιστώντας το όχι μόνο οπισθοδρομικό αλλά και εντελώς άχρηστο στο μέλλον... (είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλοί ανόητοι για τους οποίους αρκούν εκατό) αλλά είναι τέλος 2016, όχι 2009, οπότε το επιχείρημα οτι τις περισσοτερες φορες που εχω συνδεμενο σε εξωτερικο πινακα πεφτει και ο αερας. Από το 2013, όταν εισήχθη ο νέος αμφιβληστροειδής, ο Air είναι ένα deadline.
Πρέπει να κατανοήσει κανείς τη βασική προϋπόθεση…
Air 11.6" διάδοχος του 12 Core M Macbook
Air 13″ διάδοχος MBP 13 2016 nonTouchBar 1.4/1.6GHz έως 2.0GHz/2.4GHz
MBP13" 2015 Διάδοχος MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1 GHz έως 2.9/3.1/3.3 GHz
Το Air13 είναι μεγαλύτερο από το MBP13 του 2016 και ζυγίζουν και τα δύο το ίδιο:
https://www.youtube.com/watch?v=F8JMewmHtbk
Στην πραγματικότητα, η συζήτηση είναι για κάτι άλλο, όλοι αυτοί που υπερασπίζονται τόσο πολύ τη σειρά Air δεν έχουν τα χρήματα για το Pro ή λυπούνται που ξοδεύουν τα χρήματα σε ένα καλύτερο φορητό υπολογιστή, δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο σε αυτό, είναι επίσης η περίπτωση του φούρνου που το άρθρο αφορά Μπράβο. Απλώς προτιμούν να οδηγούν ένα φτηνό Trabant παρά να πληρώνουν επιπλέον για ένα Subaru.
Συγχαρητήρια στην «Α1…». Έχετε χαμηλώσει στο επίπεδο των ψηφοφόρων Zeman. Και λίγο ακόμα και ίσως να ξεπεράσεις και το μοτίβο τους.
Ψήφισα τον Ζέμαν με βάση τη σύσταση της εξοχότητάς του Andrew Schapiro από την Πρεσβεία των ΗΠΑ, παρά την έντονη αντίθεση των μελών του λεγόμενου "Prague Cafe", που είναι τόσο ανόητοι που δημοσιεύουν τις δηλώσεις τους σε Macbook Air. , γι' αυτό και ο υποψήφιος τους Karel Schwarzenberg έχασε τις εκλογές, είχε ομάδα με τεχνολογικά καθυστερημένο εξοπλισμό. Στην ομάδα μας Zeman, είχαμε όλοι MBP Retina, ακόμα και Mynář, μόνο ο κύριος Πρόεδρος είχε τον Slivovici.
Εντάξει. Είσαι νέος, αλαζονικός, πλούσιος και δεν σου αρέσουν οι άνθρωποι. Οπότε στην πραγματικότητα, ακόμα κι αν είχες κάτι να πεις, δεν έχει αξία. Γιατί βρίζεις και κλωτσάς σαν κουκλάκι. Εφιστείς την προσοχή στην ορθογραφία, την οποία μετά υβρίζεις τον εαυτό σου. Και θα προτιμούσες να μετατρέψεις μια συνηθισμένη συζήτηση για το χωριό σε καυγά, αλλά και πάλι θα έτρεπες από αυτήν. Για να μη σου συμβεί κάτι με ένα ακριβό gadget που σου αρέσει να στολίζεσαι.. Το «Majk je panák» δεν είναι το πρότυπό σου; Ή μήπως δεν είσαι εσύ;
Εάν υπήρχε "διαχειριστής", τότε είστε απλώς υποψήφιος για αυτό, πρέπει να φτιάξετε ένα άλλο "cool" προφίλ για την "ανάγκη" σας
Πρέπει να είναι δύσκολο να είσαι ηλίθιος και φτωχός ταυτόχρονα, αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω μια τόσο απίστευτα ηλίθια αντίδραση. :)
Δεν μου αρέσει πλέον η αναλογία τιμής/απόδοσης στο νέο Macbook. Τα πρώιμα Macbook ήταν μηχανήματα Unix καλής αξίας σε σύγκριση με αυτά που ήταν διαθέσιμα εκείνη την εποχή. Όμως τα νέα Macbook έχουν γίνει αρκετά ακριβά και σε σύγκριση με την αγορά, δεν είναι πλέον τόσο συμφέροντα. Κάποιο είδος μπάρας αφής είναι κάτι που μου αρέσει, ειδικά επειδή τις περισσότερες φορές χρειάζομαι ένα μεγάλο πληκτρολόγιο, ποντίκι και δύο εξωτερικές οθόνες 24″. Το να πετάτε τις υποδοχές USB είναι επίσης λάθος. Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είναι καλό για δουλειά εν κινήσει, αλλά για δουλειά δεν είναι πραγματικά μεγάλη βελτίωση. Η Apple με απογοήτευσε, κατηφορίζει.
Εντάξει για κορίτσια που πακετάρουν, αλλά δεν είναι πραγματικά χρήσιμο για δουλειά
Υποσχέθηκα στον κ. Blaha μετά από δικό του αίτημα στο Twitter ότι θα του έγραφα ένα σχόλιο για τις αυταπάτες του σχετικά με το νέο MBP του 2016, οπότε ορίστε (αυτό που βρίσκεται σε εισαγωγικά είναι αποσπάσματα από το αρχικό blog του Michal Blaha).
Ως ένας από τους πρώτους Τσέχους, είχα ένα νέο MBP13 χωρίς TB και με TB στη διάθεσή μου, και τώρα έχω ένα νέο MBP15 στο γραφείο μου για δύο ημέρες, το οποίο επιστρέφω στον μεταπωλητή το Σαββατοκύριακο.
Το TouchBar είναι απολύτως εντάξει, είναι διαισθητικό και ευχάριστο, είναι υπέροχο στη χρήση, αλλά δεν είναι απαραίτητο χαρακτηριστικό.
Το κύριο πλεονέκτημα του νέου MBP 2016
Πρώτα απ 'όλα είναι ο ήχος, είναι μεγαλειώδης...το καλύτερο που υπήρξε ποτέ.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η δυνατότητα επαναφόρτισης εν κινήσει από power bank μέσω usbc.
Στην τρίτη θέση, υψηλότερη ένταση φωτεινότητας και ευρύτερη γκάμα οθόνης. Προσωπικά, προτιμώ τις οθόνες στη σειρά προϊόντων retina 2015.
Μειονεκτήματα του νέου MBP2016.
Σαφώς η απουσία ενός magsafe... αυτό είναι πέρα από συζήτηση.
Για το βασικό μοντέλο nonTouchBar, μόνο δύο θύρες usbc.
Το συνονθύλευμα του κυρίου Μπλάχα:
"Αλλά αρνούμαι να δώσω χρωματικό κώδικα ή να περιγράψω ποιο - οπτικά δυσδιάκριτο - καλώδιο USB-C είναι για φόρτιση και ποιο για γρήγορη μεταφορά δεδομένων"
Πετάξτε λοιπόν τον φορτιστή στα σκουπίδια και χρησιμοποιήστε μόνο έναν τύπο καλωδίου, δεν υπάρχει τίποτα πιο εύκολο. Τότε δεν χρειάζεται να σημειώσετε τίποτα.
«Απόδοση/τιμή. Το notebook κόστιζε 30% περισσότερο από ένα συγκρίσιμο MacBook Pro 13” το 2014 (απόδοση CPU +- ίδια, γραφικά 3 φορές πιο αργά, δίσκος 4 φορές πιο αργά) με αποτελεσματική αντοχή 25% υψηλότερη. Η αύξηση της απόδοσης δεν ταιριάζει με την αύξηση της τιμής. Από το 2011, το MacBook ήταν συγκρίσιμο σε τιμή με παρόμοια μηχανήματα Windows. Τώρα η τιμή πηδά κατά 1/3 πάνω από την ποιότητα και την απόδοση παρόμοιων μηχανών για το Win, χωρίς προφανή λόγο."
Θα σταματήσω εδώ για "χωρίς προφανή λόγο" και πάλι, για την πρώτη μακροπρόθεσμη παρέμβαση της CNB στη συναλλαγματική ισοτιμία της κορώνας, για τη δεύτερη υψηλότερο φόρο επί των πωλήσεων από ό,τι στις ΗΠΑ, και για το τρίτο, η γενική αύξηση των τιμών όλων των τσέχων μεταπωλητών premium, που έλαβε χώρα πριν από περίπου δύο χρόνια
Άλλες μη συν εξαιρετικά μαλακίες:
"Τώρα η τιμή πηδά 1/3 υψηλότερα σε σύγκριση με την ποιότητα και την απόδοση παρόμοια με μηχανήματα για Win"
Παρακαλώ δώστε μου έναν σύνδεσμο για πολλά μηχανήματα με παρόμοια ποιότητα και απόδοση με το Win, γιατί ακολουθώ την αγορά των φορητών υπολογιστών, αλλά δεν υπάρχει αντίστοιχο laptop με MBP στην αγορά...
συνθήκες:
ήχος ίδιας ποιότητας με το MBP (baf δεν υπάρχει τέτοιος φορητός υπολογιστής Win)
unibody all-metal κατασκευή (baf δεν υπάρχει τέτοιος φορητός υπολογιστής Win)
συγκρίσιμη πραγματική διάρκεια μπαταρίας, όχι αξία χαρτιού (baf δεν υπάρχει τέτοιος φορητός υπολογιστής Win)
συγκρίσιμο επίπεδο σιωπής κατά τη λειτουργία του φορητού υπολογιστή (baf δεν υπάρχει τέτοιος φορητός υπολογιστής Win)
εξίσου γρήγορο SSD (πραγματικό, όχι χαρτί) (baf δεν υπάρχει τέτοιος φορητός υπολογιστής Win)
τουλάχιστον ένα πάνελ QHD+ IPS….
Θα βρείτε πολλούς φορητούς υπολογιστές που προσποιούνται ότι έχουν παρόμοια απόδοση, αλλά κανένας από αυτούς δεν έχει συγκρίσιμη διάρκεια μπαταρίας, κανένας από αυτούς δεν έχει unibody all-metal κατασκευή, κανένας από αυτούς δεν είναι συγκριτικά αθόρυβος... για να μην αναφέρουμε ότι κανένας από αυτούς έχουν OS X.
Ξέρεις πολλά για την ποιότητα, αν έβλεπες το αποσυναρμολογημένο πρότυπο ποιότητας φορητού υπολογιστή Dell XPS13 Windows, θα καταλάβαινες ότι πρόκειται για μια φτηνή κινεζική συσσώρευση ηλεκτρονικών ειδών σε πλαστικό ανάμεσα σε δύο πλάκες αλουμινίου (παρεμπιπτόντως, με μια τρομερή επίπεδη παρουσίαση). .
Το Thinkpad X1 Carbon (για το οποίο οι περισσότεροι χρήστες Windows είναι περήφανοι) έχει μια αρκετά γρήγορη μονάδα SSD (στο επίπεδο MBP2015), στην πραγματικότητα φτάνει την ταχύτητα των πρώτων δίσκων SSD στη διεπαφή SATA3, δηλαδή την πραγματική ταχύτητα εγγραφής και ανάγνωσης είναι περίπου δέκα φορές πιο αργή από ό,τι στο MBP2016.
Μερικά σχόλια για τις παρατηρήσεις σας:
«Η Apple δεν παρέχει πλήρες καλώδιο USB-C για γρήγορες μεταφορές δεδομένων με το MacBook Pro για 60.000 NOK. Πρέπει να αγοράσω άλλο 500. WTF!!!”
Πήγαινε να κρεμαστείς.
«Η Apple δεν μου έδωσε καλώδιο USB-C σε Lightning ούτε για το τηλέφωνο ούτε για τον φορητό υπολογιστή, ώστε να μπορώ να φορτίσω το iPhone από το φορητό υπολογιστή. WTF!!!”
Πηγαίνετε να κρεμαστείτε ή αγοράστε μια μείωση.
«Χάος στις σειρές μοντέλων των MacBook Air (τι θα γίνει με αυτό;), MacBook και MacBook Pro και πλήρες μυστήριο για το τι θα συμβεί στη συνέχεια. Δεν νομίζω ότι γνωρίζουν τον εαυτό τους».
Δεν υπάρχει χάος στις σειρές μοντέλων, απλά έχετε περιορισμένο εύρος σκέψης για να καταλάβετε:
βασική προϋπόθεση…
Air 11.6" του οποίου ο διάδοχος είναι το 12 Core M Macbook.
Air 13" του οποίου ο διάδοχος είναι το MBP 13 2016 nonTouchBar (1.4/1.6 GHz έως 2.0 GHz/2.4 GHz)
MBP13” 2015 του οποίου ο διάδοχος είναι το MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1GHz έως 2.9/3.1/3.3GHz
Υπάρχει κάτι άλλο να παρεξηγηθεί; Οι τρεις γραμμές: (πώληση Air) Macbook (CoreM) και MacBook Pro ακούγονται σαν χάος; Άλλοι κατασκευαστές έχουν συνήθως 150 διαφορετικά μοντέλα στην αγορά ταυτόχρονα, και λέτε ότι η Apple έχει ένα χάος;
«Η Apple δεν παρέχει πλήρες καλώδιο USB-C για γρήγορες μεταφορές δεδομένων με το MacBook Pro για 60.000 NOK. Πρέπει να αγοράσω άλλο 500. WTF!!!”
Αν πληρώσω 60 χιλιάδες για ένα φορητό υπολογιστή, ίσως τα 500 να μην έχουν καν σημασία. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι το γεγονός ότι θα το μάθω μόνο μετά την αγορά και θα χάσω χρόνο αγοράζοντας άλλο καλώδιο. Αυτό θα με ενοχλούσε πραγματικά. Η Apple θα μπορούσε να είχε αυξήσει την τιμή κατά 500 CZK και να συμπεριλάβει το καλώδιο.
«Η Apple δεν μου έδωσε καλώδιο USB-C σε Lightning ούτε για το τηλέφωνο ούτε για τον φορητό υπολογιστή, ώστε να μπορώ να φορτίσω το iPhone από το φορητό υπολογιστή. WTF!!!”
Αγοράζοντας ξανά μειωτήρα - το ίδιο πρόβλημα, πρέπει να πάω να τον αγοράσω. Επιπλέον, τώρα έχω μια επιπλέον μείωση να μεταφέρω.
Ο μεγαλοπρεπής ήχος από τα ηχεία φορητού υπολογιστή φαίνεται καλός στο χαρτί, αλλά πόσο συχνά θα τον χρησιμοποιώ; Όταν είμαι σπίτι έχω εξωτερικά ηχεία, που φυσικά είναι πολύ καλύτερα από τα ενσωματωμένα. Όταν είμαι στο δρόμο, συνήθως ακούω μέσω ακουστικών => σχεδόν μηδενική χρήση.
Η αύξηση της τιμής είναι επομένως ακατανόητη από την πλευρά της Apple. Αν μείωναν την τιμή ή την άφηναν ίδια, θα καταλάβαινα ακόμα, αλλά χάνουν πελάτες άσκοπα έτσι.
Όσοι χρησιμοποιούν τον εγκέφαλό τους θα παραγγείλουν έναν μειωτήρα και ένα καλώδιο αμέσως όταν αγοράζουν ένα MBP στο Apple Store, η προσφορά είναι αρκετά μεγάλη, ακόμα και ο YTber Casey Neistat, που δεν έπιασε πολύ εξυπνάδα, παρήγγειλε ένα MBP αμέσως με μειωτήρα και μια συσκευή ανάγνωσης καρτών...
BTW όλοι παραγγέλνουν αυτόματα το imo μείωσης "usbctousba"... Οι χρήστες Pixel είναι καλύτεροι με το νέο MBP, έχουν καλώδιο λειτουργίας απευθείας από την Google.
Εάν χρησιμοποιούσαν το μυαλό στην Apple, δεν θα έπρεπε να αναγκάζουμε τους χρήστες να σκεφτούν για τον κατασκευαστή. Και οι χρήστες να ξοδεύουν κόπο και χρήματα για να εξομαλύνουν τα λάθη του συντρόφου από το Κουπερτίνο.
Όχι ότι θα συμφωνήσω με τους δυσφημιστές, αλλά αν αγοράσω κάτι 60 χιλ., θα το σκεφτώ λίγο, αν όχι και μου είναι ακριβό, θα πάω σε ένα κατάστημα που θα μου δώσουν συμβουλές. .
Προσωπικά, νομίζω ότι αυτό το φτύσιμο της Apple για μερικά καλώδια είναι ντροπιαστικό. Νομίζω ότι σε ένα ή δύο χρόνια απλά δεν θα χρειαστεί να ασχοληθώ με αυτό, γιατί το USB θα είναι επιτέλους το πρότυπο. Η Apple έχει πραγματικά μεγαλύτερα προβλήματα από κάποιο ηλίθιο καλώδιο που υπάρχει στο απόθεμα.
Θα το έπαιρνα έτσι ως σημείο εκκίνησης, αλλά:
Air 13” του οποίου ο διάδοχος είναι το MBP 13 2016 nonTouchBar
– Ωστόσο, η τιμή λέει κάτι άλλο, ο Air μπορεί να αγοραστεί κάθε δεύτερο μήνα στην Elektre με 25, έναντι MBP με 45.
Για μένα, δεν υπάρχει ισοδύναμη αντικατάσταση ακόμη και για ένα 12" υπερτιμημένο κομμάτι χάλια χωρίς USB όταν το φορτίζω (το κάνω όλη την ώρα) + Έχω το ένα USB γεμάτο αυτή τη στιγμή και χρησιμοποιώ το άλλο περιστασιακά, οπότε θα χρειαστώ τουλάχιστον 3 με τροφοδοτικό :-(. Άλλωστε έχει πιο αργό επεξεργαστή από το iPhone ή τον παλιό μου Air.
Το ότι το MBP είναι για επαγγελματίες και ότι είναι ισχυρό και ακριβό δεν με ενοχλεί καθόλου, με απασχολεί σταθερό λειτουργικό σύστημα και μέση (ή κάτω από το μέσο όρο) απόδοση.
Το μόνο που με ενοχλεί στο Air είναι ότι έχει κακή οθόνη.
Δεν μπορείτε να συγκρίνετε την τιμή, το 12″ CoreM κοστίζει επίσης σχεδόν το διπλάσιο από το MBA 11,6″… στην πραγματικότητα είναι ο διάδοχος του MBA 11.6″ καθώς και το nonTouchBar MBP2016 με δύο usbc είναι στην πραγματικότητα ο διάδοχος του 13″ Air (είναι το φθηνότερο), είναι μικρότερο από το 13″ The Air, ζυγίζει το ίδιο και από όλα τα νέα MBP είναι το λιγότερο ισχυρό Intel 2.0 GHz (και πάλι δίπλα στο βασικό Airum 1.4 και 1.6 GHz) , είναι ο λογικός διάδοχος του Retina…
Ωστόσο, το γεγονός είναι ότι ακόμη και το MBP 2013-2015 13″ Retina είναι μόνο περίπου 300 γραμμάρια βαρύτερο και ελαφρώς βαθύτερο από το 13″ Air… έτσι ο αέρας δεν έχει πολύ νόημα κατά τη γνώμη μου εδώ και αρκετά χρόνια λόγω του κακού πίνακα TN με χαμηλή ανάλυση. (ίσως μόνο για όσους το είχαν μόνιμα συνδεδεμένο σε οθόνη Thunderbolt)
"Εξάλλου, έχει πιο αργό επεξεργαστή από το iPhone ή τον παλιό μου αέρα." Δεν είναι έτσι, δεν μπορείς να συγκρίνεις το ARM (iPhone/iPad) με την Intel... όπως στο GeekBench μπορεί να έχουν παρόμοια βαθμολογία, αλλά το ARM , ακόμα κι αν είναι αρκετά ισχυρό σήμερα, είναι σε x86, του λείπουν πολλά πράγματα, του λείπει το AES NI και πολλά άλλα…
Σίγουρα, απλώς προσπαθώ να πω ότι δεν υπάρχει αντικατάσταση για τον ενσωματωμένο Air της Apple, γιατί δεν είμαι διατεθειμένος να πληρώσω περισσότερα από 40 χιλιάδες για έναν μέσο υπολογιστή (τον χρησιμοποιώ για μικροπράγματα με πολυμέσα και πράγματα που μπορούν" να γίνεται σε iPad ή iPhone).
Εάν το Air κοστίζει 30k και το Pro 35k, τότε μάλλον ναι, γιατί έχει πολύ καλύτερη οθόνη, αλλά το Air μπορεί να αγοραστεί μια χαρά για 25k (το χαμηλότερο μοντέλο που είναι αρκετό για μένα) και το αντίστροφο για το 45 Pro, αυτό είναι απλά πάρα πολύ.
Οπότε μόλις τελειώσει το Air, δεν έχω άλλη επιλογή και θα πρέπει να κόψω το MAC. Ελα :-(.
Και το χειρότερο είναι ότι τα Windows δεν λύνονται και το Linux δεν έχει iTunes. Με λίγα λόγια, έχω δέος ;-).
Πρέπει να ζητήσω συγγνώμη για τις λάθος πληροφορίες. Το MacBook Pro i7 3.3GHz με TouchBar πραγματικά μου άντεξε μόνο 4 ώρες στην αρχή.Τελικά δεν το σκέφτηκα και άρχισα να ψάχνω. Έφταιγε το Dropbox, έκανε πολύ ρεύμα, έπρεπε να το απεγκαταστήσω, να το εγκαταστήσω και να συγχρονιστούν ξανά όλα. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Τώρα γράφω 50 λεπτά. στο Pages, είμαι σε WiFI 2.4 GHz, η φωτεινότητα της οθόνης είναι περίπου στο 80%, το AirMail τρέχει στο παρασκήνιο, η μπαταρία είναι στο 90% και ο φορητός υπολογιστής δείχνει 7:00.
https://uploads.disquscdn.com/images/d77d03e812274b0ef4f5a7b993529780c07230153e0586f6043493bf2b9df574.jpg
https://uploads.disquscdn.com/images/6a2034d52f7d852efbd74ca9deea44a895c50688407fcb143b2e5d2e51da97c8.jpg
Οι άνθρωποι που παίρνουν έναν υπολογιστή ως εργαλείο (φτυάρι) - όχι ως σύμβολο κατάστασης (το οποίο επίσης συχνά δεν έχει νόημα επειδή οι γάτες δεν είναι οι πιο ακριβές συσκευές που μπορούν να αγοράσουν), σκεφτείτε δύο φορές.
Το Unibody είναι σπατάλη και ακρίβεια τεχνολογίας, το κράμα άνθρακα είναι πολύ πιο ανθεκτικό. Λίγο από όλα είναι δυνατά, αλλά είναι επίσης σημαντικά πιο ελαφρύ.
Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν ήχο NTB στο σπίτι μόνο εάν έχουν επιφάνεια εργασίας και δεν υπάρχει κανένας εκεί για να τους ενοχλήσει. Έξω, στο καγκελάκι με τους άλλους, βάζει κανείς ακουστικά. Διαφορετικά στο σπίτι έχω επιφάνεια εργασίας ή κουτιά στην αποβάθρα
Όσο για την αντοχή, υπάρχουν φορητοί υπολογιστές που μπορούν να αντέξουν ακόμα και 22 ώρες, αλλά σοβαρά, ποιος χρειάζεται να το δουλέψει έτσι χωρίς να χρεωθεί; Τέλος πάντων, το 8h αρχίζει να γίνεται στάνταρ για τα Windows (για ποιοτικά μοντέλα, όχι για 10 χιλιάδες)
Η ταχύτητα του δίσκου είναι ως επί το πλείστον άχρηστη επειδή για βίντεο (το μόνο πράγμα που μπορείτε να διαβάσετε τη διαφορά μεταξύ 600MB και 1600MB) οι άνθρωποι εξακολουθούν να έχουν εξωτερικό
Το Osx δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια εταιρεία, τα Windows x δεν είναι τέλεια, αλλά έχουν προηγμένες λειτουργίες που λείπουν στο osx. Το Osx δεν έχει τίποτα που να λείπει από τα windows. Δεν είναι ότι δεν μπορείς να δουλέψεις σε osx, είναι εντάξει, αλλά τα windows και εν μέρει το linux είναι επίσης εντάξει.
Συνδεσιμότητα με κοινές θύρες, όπως μόντεμ, οθόνη αφής, γραφίδα...
Ασύρματη βάση σύνδεσης υψηλής ταχύτητας
Υψηλότερη απόδοση για την ίδια τιμή
Οι επαγγελματίες που δεν κάθονται όλη μέρα σε ένα καφέ θα φτάσουν στη σειρά T ή X.
Είχα στα χέρια μου το πλαστικό σου κράμα X1 Carbon και είναι ένα σκουπίδι με κακής ποιότητας οθόνη... btw πωλείται στο nyx 20k.
Το πρόβλημα με όλους τους φορητούς υπολογιστές Windows με 22 ώρες «τελευταία φορά» είναι ότι υπό φορτίο η πραγματική αντοχή είναι μόλις 3 ώρες.
Η ταχύτητα των δίσκων είναι άχρηστη μόνο για κάποιον που χρειάζεται να δικαιολογήσει την αγορά φθηνών σκουπιδιών όπως το X1 Carbon με έναν αργό SSD SOHO, ο οποίος είναι εντελώς ακατάλληλος για εργασία στο εταιρικό τμήμα.
Μην ανησυχείς για αυτό, το macbook PRO μου θυμίζει θρυμματισμένα κουτάκια μπύρας κάπου κοντά σε ένα δοχείο
Είμαι κάτοχος και των δύο, της εταιρικής Lenovo X1 carbon και της προσωπικής MB Air.
X1 Carbon σαν σχεδόν !! 2x!! το πιο ακριβό μηχάνημα υστερεί σε σχέση με το Air σε απολύτως τα πάντα, δηλαδή διάρκεια ζωής μπαταρίας, σταθερότητα συστήματος (χρησιμοποιώ RHEL 6.7 και Winy), επεξεργασία, ταχύτητα λειτουργικού συστήματος. Αλλά αυτό που πραγματικά με γονατίζει είναι η οθόνη X1, μπορεί κάποιος από τη Lenovo να σκεφτεί σοβαρά ότι είναι συγκρίσιμη με την Air; Δεν χρειάζεται να προτείνω πώς θα συγκριθεί αυτός ο φορητός υπολογιστής με τον MB Pro, έτσι δεν είναι;
πόσες γενιές άνθρακα x1 και τι μοντέλο mb αέρα έχεις; τι παράθυρα έχεις πάνω του;
μπορείς να εξηγήσεις τι συμβαίνει με την επεξεργασία του άνθρακα x1; και σου φαίνεται ασταθής η RHEL; αν και πιθανώς εξαρτάται από το τι κάνετε με αυτό, ίσως θα μπορούσατε να μεταβείτε στην τρέχουσα 7.3
και δεν νομίζω ότι θέλει κανείς να το συγκρίνει με τον αέρα, αυτό θα ήταν προσβολή του άνθρακα. ο air δεν εχει χαρακτηριστικα ασφαλειας (μαλλον γιαυτο δεν το εχεις στη δουλεια τουλαχιστον ετσι υποθετω με βαση το rhel), εχει κακη συνδεση ανεξαρτητως δυνατοτητα επισκευης και ανθεκτικοτητας
Το Air έχει τις χειρότερες οθόνες στη σειρά Mac, είναι η χειρότερη δυνατή επιλογή και ωστόσο είναι πολύ καλύτερο εργαλείο εργασίας από το X1 Carbon.
Ο αέρας δεν αξίζει να ασχοληθείς σήμερα, το νέο Pro είναι μικρότερο από το παλιό Ait και ζυγίζουν και τα δύο το ίδιο.
Ακόμη και στη βασική δημοφιλή έκδοση για 47k, το Pro είναι καλύτερο από το Air σε όλα.
Το X1 Carbon είναι τυπικός εκπρόσωπος φορητών υπολογιστών Windows χαμηλής ποιότητας.
Λοιπόν, το νέο macbook pro με gaybar είναι τυπικός εκπρόσωπος φορητών υπολογιστών macOS χαμηλής ποιότητας, μπορούν να δώσουν τα χέρια :]
Μπορείτε να μου πείτε ποιες δυνατότητες λείπουν στο macOS σε σύγκριση με το W10;
kk λείπουν BSOD, σωροί κατεστραμμένων προγραμμάτων οδήγησης, λειτουργίες αυτόματης επανεκκίνησης, λειτουργίες MS Crash, λειτουργίες nas*ting χρήστη, λειτουργίες επιβράδυνσης των Windows, λειτουργίες spyware και τηλεμετρίας και εξαιρετικό antivirus MS Windows, δεν ξέρω καλύτερο μαγνήτη ιών παρά Widle.
Λοιπόν, θα δώσω ένα παράδειγμα από σήμερα. Έπρεπε να κοιτάξω τη λογιστική μας, δεν είμαι λογιστής και δεν την έχω εγκατεστημένη στον υπολογιστή μου. (αλλά και μην μετράς, τρέχει στον διακομιστή). Χρησιμοποίησα εικονικοποίηση εφαρμογών. δηλ. εκτελώ την εφαρμογή στον διακομιστή, αλλά μπορώ να τη δω στη θέση μου.
και ευθύ παράδειγμα νούμερο 2, δεν θα σάρωνα ό,τι χρειάζομαι σε πολυλειτουργικούς εκτυπωτές δικτύου canon, επειδή (αν και είναι ένα μοντέλο υψηλότερου δικτύου) μην φτιάχνετε προγράμματα οδήγησης για mac/linux (κάντε τα μόνο για εκτύπωση, όχι για προηγμένες λειτουργίες του ο εκτυπωτής)... αλλά έπρεπε να βάλω ένα USB stick και να το σαρώνω και μετά να το βάλω στο mac, που δεν έχει υποδοχή για αυτό, οπότε θα έπρεπε να πάρω ένα dongle και μετά θα το έσερνα εκεί.. αυτό θα λειτουργούσε :)
— αυτό θα μου έλειπε σήμερα αν δεν είχα παράθυρα
Θα συγκρίνω το osx με τα windows 10 home edition. Η επιχείρηση διαθέτει προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και δικτύου που στερείται από το osx. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι μπορούν εν μέρει να αντικατασταθούν από κάποιες εφαρμογές τρίτων, αλλά δεν μιλάμε πια για osx
τότε υπάρχει κάτι σαν συντριπτική υποστήριξη για τις περισσότερες εφαρμογές (είναι εύκολο να βρείτε κάτι που λειτουργεί σε Windows αλλά δεν λειτουργεί σε Mac και στους Mac είναι το αντίστροφο - δυστυχώς, αυτά είναι πράγματα που χρησιμοποιούνται απλώς σε εταιρείες, είναι λυπηρό, αλλά οι άνθρωποι με αυτό πρέπει να ζουν και να εργάζονται και γι' αυτό κάθε χρήστης της Apple οδηγεί ένα αντίγραφο ασφαλείας των Windows), υποστήριξη υλικού και προγραμμάτων οδήγησης (αν και μερικές φορές συμβαίνει ότι η συσκευή είναι ανόητη και τα προγράμματα οδήγησης αποτυγχάνουν (αυτό δεν φταίει του MS αλλά του προμηθευτή υλικού/προγράμματος οδήγησης) - επομένως είναι καλύτερα αν υπάρχει καθόλου η δυνατότητα να είναι, περισσότερο από καμία, υποστήριξη για touch, λειτουργία tablet, ePen...
1. Δεν εννοείς την απομακρυσμένη επιφάνεια εργασίας; Συνήθως είναι διαθέσιμος ένας πελάτης για σύνδεση macOS στα Windows. Αν πραγματικά εννοείτε εικονικοποίηση, ποιο εργαλείο εικονικοποίησης λείπει από το macOS;
2. Συμπτωματικά, έχουμε και έναν πολυλειτουργικό εκτυπωτή Canon. Δεν είναι πραγματικά διαθέσιμα όλα τα προγράμματα οδήγησης στον ευρωπαϊκό διακομιστή, αλλά είναι ελεύθερα διαθέσιμα στην Canon USA.
Θυμήθηκες λοιπόν δύο πράγματα που διέψευσα αμέσως. Ωστόσο, θα ήθελα να επισημάνω ότι όντως υπάρχουν συγκεκριμένα προγράμματα μόνο για Windows, όπως το Loxone config για τη ρύθμιση του οικιακού αυτοματισμού. Γι' αυτό έχω το Parallels και θα το τρέξω στα Windows εκεί σε χρόνο μηδέν. Διαφορετικά, είναι δυνατό μόνο σε πολύ περιορισμένο βαθμό.
Δεν εννοώ τη μακρινή περιοχή
Δεν εννοώ εργαλείο εικονικοποίησης με την έννοια των παραλλήλων, vmware player/station εργασίας, εικονικό κουτί
Δεν θα έλεγα ότι διέψευσες κάτι, ίσως δεν κατάλαβες. Το γεγονός ότι υπάρχει γενικά μεγαλύτερη διαθεσιμότητα λογισμικού και προγραμμάτων οδήγησης στα Windows είναι γνωστό, αλλά δεν θα διαφωνήσω μαζί σας σχετικά με αυτό, είναι άσκοπο
κάθε λειτουργικό σύστημα έχει το δικό του συγκεκριμένο λογισμικό, ωστόσο, είναι γενικά αλήθεια ότι εάν εργάζεστε σε Windows, κατά κάποιο τρόπο θα καταλήξετε σε συμφωνία με άλλα άτομα και θα πουλήσετε τη δουλειά σας. εάν εργάζεστε σε osx, τότε χρησιμοποιείτε τα ίδια παράθυρα με εσάς, σε εικονικό. αν το βρίσκετε εντάξει και άνετο να φροντίζετε 2 συστήματα αντί για ένα,... για μένα, πείτε το φιλικότητα προς το χρήστη, δεν με νοιάζει ;)
1. Μάλλον δεν είστε καλά ενημερωμένοι, όλα τα εργαλεία εικονικοποίησης υπάρχουν στο macOS. Μπορείτε επίσης να δείτε τη λογιστική σας από το macOS.
2. Εάν υπάρχει κάποιο λογισμικό που δεν είναι για macOS, θα εκκινηθεί χρησιμοποιώντας το Parallels σε λειτουργία συνοχής, όταν το εικονίδιο βρίσκεται στην επιφάνεια εργασίας του macOS και δεν θα γνωρίζετε καν ότι το εικονικό πλαίσιο έχει ξεκινήσει. Για τους παίκτες, υπάρχουν προγράμματα οδήγησης των Windows για mac, λέγεται BootCamp, επειδή οι υπολογιστές mac είναι κανονικοί υπολογιστές στους οποίους μπορείτε να εκτελέσετε και macOS και Windows.
Απλώς αρκεστείτε στο να τρέχετε τα πάντα σε Mac. Δεν μπορείτε να εκτελέσετε λογισμικό μόνο στα Windows, τα οποία, από την άλλη, είναι μόνο για macOS και είναι πολλά.
Αφού άλλαξα από Windows σε Mac το 20 μετά από 2013 χρόνια, έγινα πιο αποτελεσματικός στη δουλειά στον υπολογιστή, δεν με ενδιαφέρουν τα προγράμματα οδήγησης, οι ρυθμίσεις και άλλα θέματα καθυστέρησης. Κάθε φορά που στήνω έναν υπολογιστή με Windows για έναν συνάδελφο, δεν εκπλήσσομαι. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, σε φορητό υπολογιστή Lenovo με καθαρή εγκατάσταση Windows, δεν ήταν δυνατή η προσθήκη χρήστη, στο νέο μενού Ρυθμίσεις του W10, ακόμη και μέσω των πινάκων ελέγχου, απλώς σταμάτησε αφού έκανε κλικ στο Προσθήκη. Έπρεπε να τα προσθέσω με μια γραμμή εντολών. Ευχαριστώ, πραγματικά δεν θέλω τα Windows ως κύριο λειτουργικό σύστημα για αυτούς και άλλους λόγους. Είμαι αυταπάρνηση πρόθυμος να το ανεχτώ μόνο ως έκτακτη ανάγκη για να ξεκινήσω κάτι ιδιαίτερο. Τίποτα περισσότερο.
1. οπότε παρακαλώ συνδέστε με το αρ
2. αληθεια αλλα μεσα στο καρε εχεις ολο το λειτουργικο με ολα δηλαδη ακομα και με τρυπες ασφαλειας αν δεν σε νοιαζει και δεν παιζεις παιχνιδια σε αυτο
τα υπολοιπα ειναι ασχετα, μιλαμε για διαφορες OS. ναι, τα apple mac είναι κανονικοί υπολογιστές στους οποίους μπορούν επίσης να εγκατασταθούν windows, κάτι που κάνουν πολλοί χρήστες mac, γιατί για καθημερινή χρήση στη ζωή, συχνά το osx απλά δεν αρκεί. εάν το έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας, τότε συμφωνείτε με την εγκατάστασή του με τη δήλωσή μου.
1. Ποιο εργαλείο εικονικοποίησης χρησιμοποιείτε στα Windows, στείλτε έναν σύνδεσμο σε αυτό.
2. Σύμφωνα με εσένα, το maxOS δεν είναι αρκετό για την καθημερινότητα, αλλά δεν μπορείς καν να περιγράψεις τι του λείπει.
Αντίθετα, η κανονική μου ζωή στον υπολογιστή βελτιώθηκε σημαντικά μετά τη μετάβαση στο macOS, όπως και οι συνάδελφοί μου και η σύζυγός μου. Χρησιμοποιεί ακόμη και κάποιο λογισμικό που δεν υπάρχει στα Windows, ή υπάρχει σε πολύ αποκρουστική μορφή. Για αυτήν, που δεν είναι τεχνικός, η μετάβαση στο macOS ήταν μια ευλογία και δεν είναι τακτικός χρήστης απλώς ενός προγράμματος περιήγησης και ενός προγράμματος-πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
1. Είπα ότι δεν καταλαβαίνεις https://technet.microsoft.com/en-us/library/hh826068.aspx
2. δες τις αναρτήσεις μου παραπάνω, αλλά δεν τις καταλαβαίνεις, οπότε είναι δύσκολο
Πρέπει να συμβιβαστείς με το γεγονός ότι πέρασαν οι μέρες που δεν υπήρχε τίποτα στο mac και έχεις αποκοιμηθεί στην ανάπτυξη της τεχνολογίας.
http://www.vmware.com/products/fusion.html
https://www.virtualbox.org
https://www.parallels.com/eu/all-products/
https://www.winehq.org
https://www.codeweavers.com/products/crossover-mac/download/
Λέω ότι δεν κατάλαβες. το κρασί και τα πράγματα που βασίζονται σε αυτό είναι τα πιο κοντινά, αλλά δεν είναι το ίδιο. Χρειάζομαι ένα στυλό και με γεμίζεις με ένα κομμάτι κιμωλία
Α, λοιπόν, υποτίθεται ότι θα επιλέξω ένα συγκεκριμένο πράγμα μόνο για macOS που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς και να σας δείξω πόσο άχρηστο είναι το Winsows; Όχι, δεν θα το κάνω, αν και υπάρχουν δεκάδες τέτοια πράγματα, δεν το θεωρώ λογικό.
Απλώς αποδεχτείτε ότι όλα πάνε στο mac με το γεγονός ότι κάθε πλατφόρμα έχει ειδικότητες που καμία άλλη πλατφόρμα δεν έχει. Ωστόσο, μπορείτε να τα εκτελέσετε σε εικονικοποίηση σε Mac. Στα Windows, ωστόσο, η εικονικοποίηση mcu δεν το κάνει.
Μου ζήτησες ένα παράδειγμα και σου έδωσα ένα παράδειγμα για το τι χρειαζόμουν εκείνη τη συγκεκριμένη μέρα. δεν ήταν παράδειγμα κάτι που έπρεπε να επινοήσω σκόπιμα. Στην πραγματικότητα, όταν χρησιμοποιείτε κανονικά mac os, απλά πρέπει να έχετε εγκατεστημένα τα windows, διαφορετικά η χρηστικότητα του υπολογιστή είναι περίπου η μισή (αν δεν γράψετε μόνο κείμενα σε αυτόν και περιηγηθείτε στο FB), νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα.
Λοιπόν, αυτό είναι πολύ ηλίθιο. Σύμφωνα με εσάς, η χρηστικότητα είναι περίπου στα μισά, αλλά δεν μπορείτε να αναφέρετε τι δεν λειτουργεί στο mac.
έχεις μια συμφωνία σαν Μογγολικός όταν αγνοείς το νόημα κάθε άλλης λέξης που γράφω
Παρακαλώ βιδώστε αυτόν τον ανώνυμο, ούτως ή άλλως είναι εντελώς εκτός γραμμής και στοιχηματίζω ότι δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ Mac.
Το χρησιμοποίησα για λίγο ως φοιτητής, η κοπέλα μου μετά πήρε τα x60 μου με Windows 7 και υπέφερα υπάκουα επειδή μου άρεσε και είπα στον εαυτό μου ότι ο άντρας μου μπορεί να αντέξει τα πάντα, οπότε γιατί να υποφέρει στο macbook της ( ήταν έτσι εκείνη την εποχή ωραίο λευκό πλαστικό, χωρίς αστείο, μου άρεσε το HW :), μετά το εγκαταστήσαμε ξανά στα Windows 7, αλλά το x60s ήταν ακόμα καλύτερο, μικρότερο, ελαφρύτερο, trackpoint..)
Jeez, αυτό το εξηγεί. Έχετε εμπειρία με πολυανθρακικό MacBook με Core 2 duo. Αλλά αυτό είναι το 2010, τότε κανείς δεν με πήρε σε mac.
Αγαπητέ κύριε, Σήμερα είναι 2016 και συζητάτε με ενδιαφέρον κάτω από το άρθρο για το MacBook Pro με TouchBar.
Πρέπει να υπάρχει κάτι μαγικό σε αυτά τα MacBook όταν προσελκύουν σκληρούς χρήστες των Windows για να τα συζητήσουν. Δεν θα σκεφτόμουν καν να γράψω σε συζητήσεις για τη Lenovo ή την Dell πόσο κακό είναι το λειτουργικό τους σύστημα και να επαινέσω το macOS εκεί.
Ποιος είναι ο λόγος που συνεισφέρετε σε αυτές τις συζητήσεις;
"Polycarbonate MacBook with Core 2 duo"... Μου άρεσε το HW, δεν υπήρχε πρόβλημα με αυτό. και οσο για την επαφη απο το νεωτερο osx ναι το εχω αλλα δεν το κατεχω πλεον.
Δεν έχω δοκιμάσει το touchbar, αλλά μπορώ να φανταστώ τι χάος είναι, είναι αρκετά αξιοπρεπές (δηλαδή, για μένα, μπορώ επίσης να φανταστώ πολλούς ανθρώπους που το χρησιμοποιούν, από τέτοιους ανθρώπους φαντάζομαι κυρίως κάποιον που μπορεί" t πληκτρολογήσετε και τα 10, τις περισσότερες φορές ελέγχει τον υπολογιστή με ένα touchpad και δεν λειτουργεί OH - άσχετα αν το λένε PRO... όπως αν τα νέα macbook ονομάζονταν απλά macbook και μετά έδωσαν το PRO συμβουλές με ελαφρώς καλύτερες προδιαγραφές HW, ίσως 150% υψηλότερο προφίλ, θύρες που χρειάζονται πραγματικά οι άνθρωποι, αφιερωμένα αξιοπρεπή γραφικά, δεν νομίζω ότι κάποιος θα παραπονεθεί, θα μπορούσε να σκάσει σε αυτά τα gaybar)
Ας συνοψίσουμε λοιπόν:
Σύμφωνα με τα δικά σας λόγια, η τελευταία φορά που χρησιμοποιήσατε πολυανθρακικό mac με core 2 duo ήταν από το 2010 ή νωρίτερα.
Δεν μπορείτε να αναφέρετε τι λείπει από το Mac, αναφέρετε μόνο συγκεκριμένο λογισμικό που μπορεί να αντικατασταθεί.
Σας άρεσε ήδη το HW mac από το 2010
Ως σκληροπυρηνικός χρήστης των Windows, συζητάτε για το MacBook Pro για να ενημερώσετε τους χρήστες του πώς δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και τα Windows είναι καλύτερα.
Έχετε διαφορετική γνώμη από τους εμπόρους της Apple σχετικά με το πώς να επισημαίνουν τις σειρές μοντέλων τους. Συγκεκριμένα, δεν θα επιλέγατε την ονομασία PRO.
Δεν έχετε δοκιμάσει το TouchBar, αλλά ξέρετε καλύτερα από εμένα, που γράφω πάνω του αυτή τη στιγμή ότι είναι σκουπίδια.
Όταν δεν έχεις επιχειρήματα, αρχίζεις να βρίζεις.
Με ενδιαφέρο…
Ξέχασες ένα ακόμη σημείο, και αυτό είναι ότι είσαι Μογγόλος που δεν καταλαβαίνει πολλά από αυτά που γράφω, τότε θα είναι σχεδόν ακριβές (αν ξεχάσουμε τις ανακρίβειες στην περίληψή σου)
Το Polycarbonate MacBook με Core2Duo ήταν ιστορικά ένας από τους καλύτερους φορητούς υπολογιστές που είχα ποτέ, πέρασα ολόκληρο το πανεπιστήμιό μου σε αυτό... εξαιρετικό πληκτρολόγιο, καλύτερη οθόνη του χρόνου του... ελαφρύ, μεγάλη διάρκεια ζωής μπαταρίας (3 φορές μεγαλύτερη από άλλα W XP φορητοί υπολογιστές εκείνη την εποχή) .
Εξαιρετικά αθόρυβο και ιστορικά ένα από τα πιο αξιόπιστα Hitachi 2.5″ hdd, συνολικά το λευκό MacBook ήταν μια εξαιρετικά ήσυχη συσκευή, και πάλι δεν υπήρχε παρόμοια αθόρυβη συσκευή με Windows, επίσης δεν υπήρχε φορητός υπολογιστής Windows που να είχε συγκρίσιμη έξοδο ήχου, το λευκό MacBook είχε καλύτερο ήχος από το MBP2013- 2015, το πρώτο MacBook που το ξεπέρασε εδώ και χρόνια είναι το φετινό MBP 2016.
Και αυτό που δεν υπάρχει ακόμα στην πλατφόρμα των Windows είναι ένας φορητός υπολογιστής που έχει τουλάχιστον την ίδια ποιότητα touchpad με τα Macbook (γενικά), εκτός από το λευκό MacBook, παρόλο που είναι συσκευή του 2009, εξακολουθεί να έχει καλύτερο touchpad από όλα τα βρωμιά με τα Windows.
Ιησούς Χριστός δεν πιστεύω στα μάτια μου
αυτή είναι ίσως η πρώτη και η τελευταία ανάρτηση που θα συμφωνήσω μαζί σου
Αν και μου αρέσει το macOS, τα Windows είναι συχνά πολύ πιο καθολικά. Μπορείτε να εκτελέσετε το 3D studio max ή το visual studio στο Parallels, αλλά βασικά είναι εις βάρος της απόδοσης ή πρέπει να έχετε μια πολύ, πολύ ισχυρή διαμόρφωση mac. Απλώς το εκτελείτε σε μια εικονική μηχανή και έχει πάντα το κόστος του. Γι' αυτό έχω boot camp στο MacBook μου. Η εικονικοποίηση σημαίνει επίσης ότι πιέζετε περισσότερο την μπαταρία. Btw. Το macOS μπορεί επίσης να δαγκώσει πολύ :-)
Το USB-C είναι ένα εξαιρετικό πρότυπο. Το MacBook Pro φορτίζει εύκολα το MacBook 12′ από τις δύο δεξιές υποδοχές, είτε είναι συνδεδεμένο σε μια πηγή είτε μόνο από τις μπαταρίες του. Από εδώ και στο εξής, μόνο μία πηγή ρεύματος και δύο καλώδια USB-C αρκούν για τα ταξίδια μας.
https://uploads.disquscdn.com/images/0215177fe69b67f6c9e2c2c115fcf2b4a85ad1c5f4f81ba1dfd2eec86410a385.jpg
Δεν έχει καμία σχέση με το usb c - χρειάζεστε μόνο ένα καλώδιο και μπορείτε επίσης να φορτίσετε από usb 3.1 ή από ισχυρότερο φορτιστή usb (περίπου 15w)
Γνωρίζετε έναν υπολογιστή που θα έχει ρεύμα μεγαλύτερο από 1A στα 5V στην υποδοχή USB-A; Μπορείτε να μου στείλετε τον τύπο του;
Ξέρετε κάποιο καλώδιο που θα μπορούσε να μετατρέψει τα 5V σε 20V ώστε να φορτίζω ένα MacBook ή άλλον υπολογιστή από τη θύρα φόρτισης μπαταρίας (BC) 1.2 5A 5V; Παρακαλώ στείλτε μου έναν σύνδεσμο προς αυτό.
Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει κάτι τέτοιο.Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα το πλεονέκτημα του USB-C, το οποίο σύμφωνα με το πρότυπο μπορεί να έχει είτε 7.5W, 15W, 60W είτε 100W και έτσι να τροφοδοτεί οποιαδήποτε συσκευή, δείτε εδώ:https://en.wikipedia.org/wiki/USB#Power
Δεν μπορεί να φορτιστεί από λιοντάρια;
Μου αρέσει πολύ αυτό, κάποιος αγοράζει ένα MAC για 60k και δεν έχει χρήματα να το αγοράσει για 500 :-D. Αν έπρεπε να δώσουν σε όλους 2 καλώδια, θα ήταν λίγο αντιοικολογικό, περιττό και ακριβό.
Τα ίδια ακουστικά. Έχω χρησιμοποιήσει αυτά της Apple που συνοδεύουν το iPhone με jack 3,5" περίπου 5 φορές στη ζωή μου και συνήθως χρησιμοποιώ τα δικά μου, τα οποία δεν χωράνε στα αυτιά μου και έχουν καλύτερα μπάσα. Παρεμπιπτόντως, έχω μια μονάδα bluetooth για αυτά και με αυτήν συνδέομαι ασύρματα σήμερα (και σε MAC και σε iPhone).
Συμφωνώ σίγουρα ότι αυτή τη στιγμή είναι μια κακή στιγμή για αγορά, γιατί θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να μεταβούν όλα στο νέο USB-C και να γίνει τόσο βολικό και ασφαλές όσο η τρέχουσα έκδοση. Τέλος πάντων, η αλλαγή φαίνεται καλή. Η σύνδεση όλων των συσκευών μεταξύ τους μέσω USB θα είναι εξαιρετική.
Εναλλακτικά, οι κατασκευαστές θα αρχίσουν να επεκτείνουν τη δουλειά τους με ασύρματη χρήση, πολλά πράγματα μπορούν να γίνουν με αυτόν τον τρόπο σήμερα και δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε με καμία καλωδίωση ;-).
Βάλε τηλέφωνο MAC, χα χα :-D. Αυτό ονομάζω πρακτική χρήση. Παρεμπιπτόντως, μπορεί να απενεργοποιηθεί στις ρυθμίσεις (κλείδωμα με κάλυμμα).
αρκεί να δώσουν 1 καλώδιο, αλλά συμβουλευτικό, μη μεγέθους. και δεν είναι ότι χρησιμοποιούν το καλώδιο με αυτόν τον τρόπο, μόνο το 30% των ανθρώπων που το αγοράζουν χρειάζεται, πρόκειται για την ευκολία και την ποιότητα των υπηρεσιών της Apple, που απλά για τα περιττά χρήματα εξοικονόμησαν κάποια χρήματα) καταστρέφει την άνεση, χρειάζεται 30% του χρήστη. και ναι, είναι πίεση να αγοράσω άλλο καλώδιο, αλλά απλά δεν λειτούργησε με αυτόν τον τρόπο
Το "JUST WORKS" στάλθηκε από την Apple μαζί με τον Steve
και έτσι είμαι επίσης χαρούμενος για την εισαγωγή του USB-C και είμαι χαρούμενος για το γεγονός ότι τώρα μερικά εκατομμύρια ανόητοι θα υποφέρουν με τα MacBook για δύο χρόνια και έτσι θα αναγκάσουν τους κατασκευαστές περιφερειακών να υιοθετήσουν το USB-C και θα πηδήξτε στο καλοκερδισμένο και καλοκίνητο τρένο και θα έχω μια υπέροχα ομαλή μετάβαση
Απολαύστε ελεύθερα το εργονομικά αξεπέραστο Lejnovo X1 Karvon σας, για αυτό έχετε όλα τα καλώδια κατευθείαν από τα Κινέζικα... απολαύστε τον εσωτερικό δίσκο ssd με ταχύτητα SATA2, που δεν έχει καμία πιθανότητα να χειριστεί το φορτίο στο εταιρικό τμήμα. Απολαύστε το Widle10 με τηλεμετρία, spyware, adware και κακόβουλο λογισμικό, απολαύστε τον θόρυβο του ανεμιστήρα υπό φορτίο όπως η θέρμανση της Ρουμανικής Dacia, απλά λειτουργεί :)
Κύριε, απλώς αναρωτιέμαι γιατί γράφετε στη συζήτηση για MacBook και όχι για Lenovo. Αυτό το MacBook έχει μια μαγική επίδραση πάνω σας.
Έχω ένα mac και συζητώ κάτω από άρθρα σχετικά με τα mac. Δεν μπαίνω καθόλου σε συζητήσεις για τα Windows.
οι συζητησεις για το lenovo δεν ειναι τοσο ζωηρες γιατι η lenovo δεν κανει κοκοτινες και κανεις δεν παραπονειται. Η Apple, από την άλλη, έχει κάνει κάτι σκατά τον τελευταίο καιρό και γι' αυτό υπάρχει κάτι να γράψει κανείς, γι' αυτό :)
https://www.youtube.com/watch?v=D91VxfK8h5k
Είχα AIR με win και ήταν υπέροχο, αλλά ήταν αδύνατο να επισυνάψω οτιδήποτε σε αυτό. Ο Epl πραγματικά κοιμήθηκε για λίγο. ΔΕΝ θέλω ξανά τίποτα από την EPLA. Κοροϊδεύουν τους ανθρώπους που αγοράζουν τα υπερτιμημένα πράγματά τους
Το ημιτελές καλώδιο usbc στη συσκευασία είναι ακόμη πιο μαλακία αν λάβουμε υπόψη ότι οι περισσότεροι που αγοράζουν ένα νέο macbook θα έχουν την πρώτη τους εμπειρία με το usbc, δηλαδή χωρίς καλώδιο στο σπίτι. Η ασυνέπεια των γραμμών του μοντέλου είναι επίσης τρελή, αλλά βρίσκω τα άλλα σημεία μάλλον υπερβολικά. Ένα άτομο που πληρώνει 100 χιλιάδες για ένα τηλέφωνο με υπολογιστή μπορεί πιθανώς να αντέξει οικονομικά να επενδύσει σε ένα καλώδιο USB-lightning. Αν πάρουμε το αντίθετο σενάριο ότι η Apple θα έδινε καλώδιο usbc-lightning στη νέα IP, θα είναι πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα και σύγχυση για πολλούς ανθρώπους. Σχετικά με τα ακουστικά. Δεν ξέρω ποιος από εσάς παίρνει στα σοβαρά τις βλακείες της Apple για το lightning ως διάδοχο της υποδοχής 3,5 χιλιοστών, αλλά είναι απολύτως προφανές ότι το μέλλον, ακόμη και σύμφωνα με την Apple, ανήκει στην ασύρματη σύνδεση και τα ακουστικά με αστραπή που διανέμονται σε ip είναι απλώς ένα επιλογή low-end πριν γίνει πιο διαθέσιμο το ασύρματο. Αν και ακόμη και σήμερα σχετικά αξιοπρεπή ασύρματα ακουστικά μπορούν να αγοραστούν από 1300 - 2000, δεν θα έβλεπα πρόβλημα με αυτό. Ένα άτομο που πραγματικά δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στην τρέχουσα κατάσταση πρέπει να αγοράσει το περσινό μοντέλο, το οποίο είναι απολύτως επαρκές από άποψη απόδοσης.
ένα άτομο που δεν μπορεί να αντιμετωπίσει αυτήν την κατάσταση μπορεί επίσης να αγοράσει κάτι άλλο εκτός από ένα iPhone ή ένα Mac, υπάρχουν πολλές καλές εναλλακτικές λύσεις